9 Reacties

2 maanden geleden

Herkenbaar, maar dan vooral vroeg wakker en niet verder kunnen slapen, terwijl ik wel nog echt moe ben. Super irritant

2 maanden geleden

Pffff ja!! Sinds week 5 al ongeveer, vreselijk

2 maanden geleden

Heel herkenbaar. Ook tijdens mijn eerste zwangerschap heel slecht geslapen, wakker worden van elk geluidje niet meer kunnen slapen en merk dat ik vooral druk ben in mn hoofd en veel aan het nadenken ben

2 maanden geleden

Jep hier ook zat echt op mijn werk te gappen ze zeiden wat zie je witjes en was echt om half 11 al moe en thuis wou ik even slapen maar lukte niet 🏊

2 maanden geleden

Heeeeel herkenbaar. Pffff, begint op te breken

2 maanden geleden

Voor mij is dit echt het ergste kwaaltje van de zwangerschap. Bij mij begint dit midden mijn zwangerschap tot het eind. Dit is echt killing vooral als je vroeg op moet staan voor andere kinderen thuis

2 maanden geleden

Heeeel herkenbaar

2 maanden geleden

Ja, vooral mijn hoofd dat maar door- ratelt. Ik ben zo moe maar als ik dan eenmaal lig dan lijkt het alsof mijn brein geen slaapstofjes aanmaakt ofzo. Is dit hormonaal? Iemand een idee?

2 maanden geleden

Ohh ik ben stiekem toch een beetje blij om te lezen dat ik niet de enige ben… overdag lukt het mij niet om dutje te doen maar ‘s nachts wakker liggen en slecht in slaap kunnen komen. Ook niet lang kunnen slapen.. zooo niet fijn