8 Reacties

2 maanden geleden

Ik ben ook zo ontzettend moe, moe en nog eens moe. Ik heb collega's die gedurende hun zwangerschap thuis zijn gebleven, zelf vóór Covid...nu denk ik: ik zou dat ook willen, dan weer, werk ik graag en thuis alleen liggen/slapen...daar zou ik meer van gaan balen en moe-der worden. Dus, lekker uitrusten zolang jouw lichaam daar om vraagt. Doe ik zeker ook, zeker in het weekend🙂

2 maanden geleden

Ik kreeg als tip om je echt over te geven aan de vermoeidheid. Je lichaam is hard aan het werk dus neem de rust die je nodig hebt en put je lichaam niet verder uit dan nodig is.

2 maanden geleden

Geen tips, maar miss wel een stukje geruststelling , bij mij werd het in trimester 2 echt stukkkken beter. Dus fingers crossed!

2 maanden geleden

Hier hetzelfde 😂 hoort erbij. Ik heb dan nog een dreumes van 1,5 jaar. Die is standaard wakker om 7:00 uur. Niet echt een goede combinatie. Ik doe tegenwoordig ook weer mee aan de middagdutjes. Echter heb ik verder geen andere symptomen danwel klachten dus als dit het is….. 🙏

2 maanden geleden

Ik voel dit zooooo hard. Ik werk halve dagen en eerlijk gezegd kom ik die nauwelijks door. Om half 11 (nu dus) ben ik al klaar voor een dutje. Ik slaap in de middag met gemak 2 of 2.5 uur. Gelukkig heb ik ook thuiswerk dagen en dan wil ik nog wel eens gewoon een dutje doen, en dan probeer ik daarna weer te werken

2 maanden geleden

Reactie op babydreams

Ik voel dit zooooo hard. Ik werk halve dagen en eerlijk gezegd kom ik die n ...
Zelfde probleem hier, ga denk ik nog meer afschalen

2 maanden geleden

Hier ook enorm moe ogen vallen hele tijd dicht en zie er gewoon oververmoeid uit ondanks ik zoveel dutjes doe dit is me 5de zwangerschap en onze 4de kindje op aarde maar deze moeheid heb ik nooit eerder gehad. Het blijft elke x een verassing al die kwaaltjes

2 maanden geleden

Oh ik voel je zo! Ik ben ook zo moe.. wordt er moedeloos van. En ik slaap ook minder goed door nu ál onrustige benen en veel plassen in de nacht. Ik doe nog geen middag dutjes maar die ga ik vanaf nu wel inlassen. Ik heb ook geen tips voor je, behalve dat je niet de enige bent😊