17 Reacties

2 maanden geleden

Ja, helaas wel. Ik heb geen energie om met mijn tweeling van 3,5 te spelen, waar ik echt van baal! 'S ochtends gaat het nog, maar 's middags en 's avonds is het echt waardeloos..

2 maanden geleden

Reactie op Twin Mom

Ja, helaas wel. Ik heb geen energie om met mijn tweeling van 3,5 te spelen, ...
Pfff wat vervelend is het he?! Gister was ik vroeg in slaap gevallen (al rond 21:00uu) in de hoop aan een stuk door te slapen, maar helaas.. lag wakker snachts dus ook geen goed idee geweest. En jij hebt een tweeling dat vraagt net wat meer van je. Hoe ver ben jij nu? Hopelijk wordt het wat minder in het tweede trimester.

2 maanden geleden

Ja voor mijn gevoel ben ik nu ook veel meer moe dan de eerste keer! Hoelang ik ook slaap, blijf dof gevoel houden en veel gapen. Ondanks het weer ook vaak koud, denk dat mn lichaam de energie ergens anders in stopt. Ben nu 8 weken en mn vriend zal gewoon nog even een tijdje wat meer moeten zorgen voor onze bijna-peuter zodat ik wat meer mn rust kan pakken...

2 maanden geleden

Ik heb dit ook!! Kan alleen maar op de bank liggen en slaapt het liefst 12 uur achter elkaar snachts en heb een mannetje van 2,5 rondlopen

2 maanden geleden

Hier precies hetzelfde. Bij de 1ste was ik wel moe maar kan niet niet herinneren dat ik zo moet ben geweest. Ook snel buiten adem. Gelukkig kan ik op de dagen dat ik vrij ben nog met m’n dochter een middag dutje doen. En lig ‘s avonds om 19.00 weer in bed. Kan niet gelijk slapen maar gewoon te moe om op de bank te zitten en tv te kijken oid.

2 maanden geleden

Hier ook echt ik raak maar niet bijgeslapen....

2 maanden geleden

Ik slaap tegenwoordig al tussen 8-9 uur😂😂 als ik kan blijven liggen dan tuk ik zo door tot 8 uur smorgens. Dat is helemaal niets voor mij! Echt meer last dan tijdens de eerste zwangerschap

2 maanden geleden

Reactie op pew89

Pfff wat vervelend is het he?! Gister was ik vroeg in slaap gevallen (al ro ...
Gek hé, dan denk je er goed aan te doen om vroeg naar bed te gaan met werkt ook dat niet. 9+2, dus ik hoop dat het over een paar weken allemaal wat beter wordt.. ik kan me niet herinneren dat ik dit bij de eerste zwangerschap ook zo had. Maar misschien is dat juist wel het verschil, dat je nu al een kleine hebt rondlopen. Werk wel vol te houden iedere dat?

2 maanden geleden

Hier nog één 🥺. Het begon eind van m'n vakantie al met 'gewoon een beetje moe', super vervelend, maar nu gewoon volledig kapot en lig de hele dag op de bank. M'n arme peuter kijkt soms ook naar me van 'wtf doe jij nou, kom spelen' 🥺. Dit is wel m'n enige klacht, liever dit dan misselijkheid. Maar ik word hier ook echt niet goed van..

2 maanden geleden

Wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben 😅! Dan is ons lichaam de energie toch op een andere manier aan het verdelen dan bij de eerste. Toen kon ik de wereld nog aan met mijn bolle buik 😂 ik dacht nou als dit het is dan zal dit altijd zo gaan. Maar helaas. Het tegenovergestelde is waar. Ik lig al te verlangen naar een dutje voordat de ochtend überhaupt voorbij is 🫠🥴

2 maanden geleden

Reactie op pew89

Wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben 😅! Dan is ons lichaam de ene ...
Echt he, ik stond de kinderkamer te verven en had alle energie van de wereld bij de eerste 🥹. Maandag weer beginnen met werken, ben benieuwd hoe dat gaat (not)..

2 maanden geleden

Reactie op Kiimi

Hier nog één 🥺. Het begon eind van m'n vakantie al met 'gewoon een beetje ...
Oooh, herkenbaar! Heb dan geen peuter in huis maar moest vandaag na een kinderfeestje nog even een spelletje doen buiten met m'n zoontje. Ik kon geen nee zeggen maar het voelde zo zwaar. Rechtop staan en lopen voelt als een marathon ofzo.

2 maanden geleden

Reactie op Kiimi

Echt he, ik stond de kinderkamer te verven en had alle energie van de werel ...
Jaaa, hier hetzelfde! Stond ook te verven en van alles wat... nu ben ik al blij als ik de boterhammen voor in zn rugzak naar school gesmeerd heb 🫣

2 maanden geleden

Reactie op Twin Mom

Gek hé, dan denk je er goed aan te doen om vroeg naar bed te gaan met werkt ...
Ja precies, krijg er gewoon geen normaal ritme in voor m'n gevoel. Ik denk dat dat er wel mee te maken kan hebben dat we al een kindje rond hebben lopen. Ons leven daarvoor was vooral gesteld op onszelf en konden we zelf indelen en met een kindje zit je toch in een heel ander ritme en energie. Vooral dat laatste... dat moet je ineens verdriedubbelen om iedereen te voorzien 🙈. Ben snel moe op het werk maar hoop dat ik wat meer rust moment kan pakken zodra mijn collega's het weten. Hoe zit dat bij jou?

2 maanden geleden

Reactie op thegeek

Ik slaap tegenwoordig al tussen 8-9 uur😂😂 als ik kan blijven liggen dan t ...
Ja je lijkt er bijna niet tegenop te kunnen slapen he 😂 wie weet wordt het minder gedurende de weken🤞🏼.

2 maanden geleden

Reactie op Bambinobambi

Hier ook echt ik raak maar niet bijgeslapen....
Hetzelfde hoor! Blijf me zo moe voelen.

2 maanden geleden

Reactie op pew89

Ja precies, krijg er gewoon geen normaal ritme in voor m'n gevoel. Ik denk ...
Nee, bizar is dat! Heel herkenbaar. Ik denk het ook, je was denk ik zoveel minder 'druk' met van alles en nog wat. We moeten het er voor nu maar even mee doen, maar oh wat hoop ik dat her geen maanden meer duurt! Snap ik, collega's weten het nu nog niet begrijp ik? Dus je gaat daar ook maar door en door? Ik vind de middagen heftig.. werk in het onderwijs dus kan niet even gaan zitten. Maar zodra de kinderen weg zijn lijkt het alsof de man met de hamer nog even 10x zo hard langskomt, en maar de schijn ophouden of zeggen dat de tweeling mij wakker heeft gehouden🤭 viel bij een vergadering bijna in slaap, kan echt niet maar kan er niks aan doen.