20 Reacties

21 dagen geleden

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

21 dagen geleden

Sterkte

21 dagen geleden

Aller eerst heel veel sterkte en een dikke virtuele knuffel! Helaas ben ik afgelopen juli mijn liefste broer verloren, zo plots. Door een ernstig familie conflict had ik een jaar geen contact meer met hem, toen stond ik aan zijn afscheid. Nooit meer gesproken nooit meer kunnen zien, hij wist niet eens dat ik zwanger was… terwijl we alles echt alles voor elkaar waren voor het conflict. Momenteel ben ik 22 weken zwanger van ons eerste meisje, sinds een week voel ik me leeg en denk ik enorm veel aan hem.. hiervoor ook maar op een andere manier. Nu ook professionele hulp ingeschakeld, herken het gevoel wat je zegt zo leeg.. ik merk aan mezelf dat ik op een geheel andere manier met rouw omga nu ik met de hormonen zit, herken je dit ook? Mijn gedachten opschrijven en liedjes luisteren die we samen luisterde doet mij deugt, het lucht op om dan even kei en kei hard mee te schreeuwen en soms te huilen. Helaas lukt me dit sinds de zwangerschap amper, kan jij je emoties wel laten gaan? Ik hoop dat de professionele hulp je goed kan begeleiden hier in, maar weet verdriet om iemand die je zeer dierbaar is is onvermijdelijk ook deze emoties zijn er… en mogen er absoluut zijn! Nogmaals hele dikke knuffel ✨

21 dagen geleden

Hee, allereerst nog gecondoleerd. Heftig lijkt het mij, zo’n dubbel gevoel. Intens verdriet, maar ook vreugde om de kleine in je buik. 🩷 Was het plotseling dat je moeder overleed? Ik ben zelf mijn moeder verloren toen ik 8 was (ben nu 28 en in verwachting van ons eerste kindje). Ik merk dat ik mijn moeder momenteel meer dan ooit mis. Ik vind het onwijs moeilijk om niet te kunnen vragen hoe alles in haar zwangerschap is verlopen of te kunnen shoppen voor leuke kleertjes, want ik krijg ook een dochtertje. Helaas kan ik ook niks aan mijn vader vragen over vroeger, want die is bijna niet in beeld. Ik ga wel vaak naar de begraafplaats, om met haar te praten. Ik heb bijvoorbeeld een brief geschreven die ik daar op een stil plekje heb voorgelezen. Ik vind het daar een onwijs fijne plek. Heb jij ook een plek om naar toe te gaan, of vind je dat juist lastig? Dus tips heb ik helaas niet voor je, maar ik wil je onwijs veel sterkte wensen en laten weten dat je niet de enige bent🩷 Mocht je behoefte hebben in een gesprek, mag je altijd een berichtje sturen!

21 dagen geleden

Heel erg veel sterkte! ❤💐

21 dagen geleden

Ik wens je heel veel sterkte toe 🌹

21 dagen geleden

Hallo, Wat een moeilijke situatie, en dat tijdens je zwangerschap. Ik wens je heel erg veel sterkte met dit enorme verlies. Ik wens je enorm veel kracht toe om goed voor jezelf te blijven zorgen 💌❤️ heel veel liefs

21 dagen geleden

Veel sterkte gewenst 😔♥️

21 dagen geleden

Reactie op beau07

Aller eerst heel veel sterkte en een dikke virtuele knuffel! Helaas ben i ...
Dank je wel voor jouw reactie en van harte gefeliciteerd met de zwangerschap van jullie eerste dochtertje! Jeetje wat heftig ook allemaal zeg… verschrikkelijk om op zo’n manier afscheid te hebben moeten nemen van je broer. Ik hoop echt dat de hulp jou ook gaat helpen. We hoeven dit niet alleen te doen. De hormonen spelen bij mij ook zeker een rol. Het ene moment probeer ik alles weg te lachen en het andere moment (vooral als ik even alleen ben) komen al mijn tranen er weer uit en weet ik niet waar ik het zoeken moet. Of soms wil ik huilen maar lukt het niet. Het is zoiets geks. Wens jou alle sterkte toe en heel veel geluk met jullie dochtertje. Dikke virtuele knuffel terug!🤗

21 dagen geleden

Reactie op Iloon2

Dank je wel voor jouw reactie en van harte gefeliciteerd met de zwangerscha ...
Zo lief! Dankjewel.. jij uiteraard ook gefeliciteerd met de zwangerschap. Het is inderdaad erg heftig zo ineens afscheid te moeten nemen, helaas niet bij zijn crematie geweest door het familie conflict… Zoals je zegt we hoeven het niet alleen te doen, hopelijk helpt de hulp bij jou ook… Hormonen zijn iets apart en iets geks, precies zoals je het beschrijft ga ik er ook mee om. Graag wens ik jou ook alle kracht geluk en liefde met jou dochtertje 🥰 Weet niet of je uit de buurt van Eindhoven komt, u kunt haar eens Google Wies Bakker. Heb enorme kracht en steun ervaren na het bezoek aan haar praktijk, na de zwangerschap ga ik hier zeker heen in verband het overlijden van me broer!

21 dagen geleden

Reactie op Redhead1996

Hee, allereerst nog gecondoleerd. Heftig lijkt het mij, zo’n dubbel gevoel. ...
Dank je wel voor jouw reactie! Het was niet plotseling. Begin dit jaar kregen we te horen dat de k.nker terug was en dat dit helaas niet meer te genezen was. Maar dat alles uiteindelijk zo snel is gegaan zag niemand aankomen. Heb altijd hoop blijven houden dat het toch goed zou komen… Wat verschrikkelijk dat jij je mama al op zo’n jonge leeftijd bent verloren. Kan me voorstellen dat je haar nu meer dan ooit mist. Vreselijk!! Heel fijn dat je regelmatig naar de begraafplaats gaat. Op die manier ben je toch weer even dicht bij haar. Mooi idee om een brief te schrijven en voor te lezen. Ik heb (nog) geen plek om heen te gaan. Nogmaals dank je wel en dat geldt andersom natuurlijk ook zo! Veel succes en geluk met de zwangerschap en straks met jullie meisje in je armen! 🤗

21 dagen geleden

Oef heel veel sterkte iig ❤️❤️❤️

21 dagen geleden

Veel sterkte 🌹 Erover blijven praten is een tip. Ook als mensen er minder naar gaan vragen. Het helpt echt om het te delen met je vrienden en de mensen om je heen. Veel kracht toegewenst X

18 dagen geleden

Gecondoleerd en heel veel sterkte. Ik herken dat dubbele gevoel, mijn moeder is overleden aan het begin van de zwangerschap. Ik zou zeker proffesionele hulp adviseren. Ik krijg het nu ook sinds een week, wat heel fijn is. Wat mij verder ook helpt is accupunctuur. Ik kan niet uitleggen war het precies doet, maar het geeft me rust (ik heb naast de gevoelens van onverwerkte rouw ook slaapproblemen en paniekaanvallen sinds deze zwangerschap)

18 dagen geleden

Gecondoleerd.. heel veel sterkte en liefde toegewenst 🤍

17 dagen geleden

Gecondoleerd en heel veel sterkte met dit verlies 🤍❤️

16 dagen geleden

Oohw jeetje wat een heftig verhaal. Ik wil je heel veel kracht en sterkte toewensen in deze verdrietige tijd. Zorg goed voor jezelf en je kindjes. Je vader, moeder en oma zullen van boven over jullie waken en met trots naar jullie kijken! 😘❤️

16 dagen geleden

Heel veel sterkte ❤️❤️ Mijn moeder is 3 jaar geleden overleden, een heel groot gemis zo in een zwangerschap. Lijkt me verschrikkelijk als dit tijdens je zwangerschap gebeurd 😪

15 dagen geleden

❤️