29 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb me nog niet aangemeld, dan weet iedereen die de flessen ziet staan meteen dat ik zwanger ben

2 maanden geleden

Ik he me aangemeld en ben deze week begonnen met opvangen. Als ik thuis ben heb ik wel een fles vol per dag maar als ik weg ben is het een halve fles per dag

2 maanden geleden

Reactie op Sion

Ik heb me nog niet aangemeld, dan weet iedereen die de flessen ziet staan m ...
Ze doen het in discretie zakken en rijden in een blanco bus. Dus tenzij ze je huis mega in de gaten houden zouden buren dit nog niet echt moeten kunnen opmerken haha. En thuis,, flessen staan in de schuur waar vrijwel geen andere mensen komen en in onze badkamer komen ook alleen wij. Maar snap je gedachte zeker. Wellicht helpt het om ind hun werkwijze wat in zicht te hebben.

2 maanden geleden

Wat knap zeg al voor de 4e keer. Als ik thuis ben vang ik het 9 van de 10x op. Omgeving weet het nog niet dus fles staat in de badkamer. Dus loop niet altijd naar boven om te plassen.

2 maanden geleden

Ik heb me ook aangemeld, deze week begonnen. Flessen worden gebracht in de centrale hal niemand die vragen stelt erover en niemand weet dat ze van mij zijn 馃き

2 maanden geleden

Reactie op Ooievaar2023

Ze doen het in discretie zakken en rijden in een blanco bus. Dus tenzij ze ...
Ja ik heb in mijn eerste zwangerschap ook vanaf 6 weken al meegedaan, maar ik ga zelden boven naar het toilet en wordt al duizelig van het idee van traplopen helaas, dus dan staan de flessen beneden, waar al het bezoek het kan zien, vandaar dat ik nu nog twijfel

2 maanden geleden

Jep ik doe ook al mee dit is de tweede week 馃榾

2 maanden geleden

Reactie op Sion

Ja ik heb in mijn eerste zwangerschap ook vanaf 6 weken al meegedaan, maar ...
Ah sorry wist niet dat je er al bekend mee was. Wij hebben een zoontje van 1jaar en 4 maanden als ik die naar bed breng ben ik al boven. En dan ochtend en avond/nacht sowieso boven. Alles is meegenomen. Maar telkens apart voor lopen als dat klachten geeft dan nee zeker niet doen.

2 maanden geleden

Leuk om te lezen 馃槉 snap wel de druk als je het nog voor jezelf wil houden. Ik vind alleen de geur als je de pot open doet echt 馃あ haha maar dat is dan weer een goed teken

2 maanden geleden

Doe inmiddels ook 2 weken mee! Vind het fijn dat ik andere (toekomstige) moeders kan helpen met iets simpels. Doordat ik een aantal dagen thuis werk is het opvangen vrij eenvoudig. Kantoordagen is het veel minder, maar alle beetjes helpen 鈽猴笍

2 maanden geleden

Nee, ik mag helaas niet meedoen omdat ik groeiremmers gehad heb.

2 maanden geleden

Ik mag helaas niet mee doen馃槙 Heb een bloedtransfusie gehad

2 maanden geleden

Doe ook al 2 weken mee. Is veel minder gedoe dan ik eerst had verwacht!

2 maanden geleden

Kan je de hele zwangerschap meedoen?

2 maanden geleden

Reactie op Esm茅eElise

Kan je de hele zwangerschap meedoen?
Nee. Je kan nog deelnemen vanaf week 12

2 maanden geleden

Reactie op Didido

Nee. Je kan nog deelnemen vanaf week 12
En ik dacht tot week 16 mee doen.

2 maanden geleden

Reactie op Esm茅eElise

Kan je de hele zwangerschap meedoen?
Meedoen met Moeders voor Moeders kan van de 6e tot en met de 16e week van de zwangerschap. In deze periode bevat je urine namelijk het meeste hCG-hormoon. Aanmelden is mogelijk tot en met de 11e week.

2 maanden geleden

Reactie op Didido

Leuk om te lezen 馃槉 snap wel de druk als je het nog voor jezelf wil houden. ...
Hey de mevrouw aan de telefoon heeft mij verteld dat je de fles voor gebruik kan laten luchten buiten. Als je de fles zonder dop 15 minuten buiten laat staan en dan gaat gebruiken is de geur echt een stuk minder. ( pas wel op dat het niet regent)

2 maanden geleden

Reactie op Femkex07

Hey de mevrouw aan de telefoon heeft mij verteld dat je de fles voor gebrui ...
Dat zou fijn zijn, ik ga het eens proberen

2 maanden geleden

Hey. Ik ben even iets vergeten. Moet per fles 1 plasje of gewoon tot die vol is ? Groetjes !