10 Reacties

4 maanden geleden

Ik denk het niet hoor! Bruin bloed is oud bloed. Hou wel in de gaten dat het niet steeds meer (en rood / met stolsels) wordt. Sowieso is bloed zonder buikpijn nog een positief teken. Als het echt bloedverlies met buikpijn is, dan is er een kans dat er wel iets mis is. Maar voor nu zou ik me proberen geen zorgen te maken 🤞

4 maanden geleden

Ik heb dit ook precies, maar wel ook wat steken in mijn liezen! Ook ik maak mezelf zorgen vandaag 4 weken + 3 dagen waarschijnlijk.

4 maanden geleden

Reactie op Kim1403

Ik heb dit ook precies, maar wel ook wat steken in mijn liezen! Ook ik maak ...
Bij mij is het heel weinig geweest en nu niet meer zichtbaar. Ik veel morgen toch even voor de zekerheid de verloskundige. Gisteren toch wel een traan gelaten hoor voelde me er heel onzeker over. Nu voel ik me weer rustig.

4 maanden geleden

Reactie op marijehb

Bij mij is het heel weinig geweest en nu niet meer zichtbaar. Ik veel morge ...
Hoelang was het bij jou? Bij mij nog steeds donkerrood bij afvegen en bruin beetje op inlegkruisje

4 maanden geleden

Ik weet niet hoeveel weken je zwanger bent , maar dit gebeurd vaker ik heb dit zelf ook gehad met 5+2 weken was niks aan de hand! hopen dat t niks is voor je😘

4 maanden geleden

Reactie op anoukfeenstra

Ik weet niet hoeveel weken je zwanger bent , maar dit gebeurd vaker ik heb ...
Lief dat je reageert! 4+6 en dus gisteren begonnen. Inmiddels ook steeds wat rood bloed waterig bij afvegen

4 maanden geleden

Reactie op Kim1403

Hoelang was het bij jou? Bij mij nog steeds donkerrood bij afvegen en bruin ...
1 dag of eigenlijk minder. Kwam er rond het middag uur achter. Toen een paar keer bruin bloed. Maar 2 druppels op een inlegkruisje. En vandaag nergens last van

4 maanden geleden

Ik had bij mijn eerste kindje, een toiletpapiertje vol rood bloed bij 5 weken en daarna 4 dagen bruinbloed gehad bij afvegen. Uiteindelijk was er niks aan de hand en heb ik een vrolijk meisje van bijna 2. Dus probeer ontspannen te blijven, hoe moeilijk ook 😘

4 maanden geleden

Heb vandaag de verloskundige gesproken. Die denk dat ik minder ver ben dan de eerste schatting en dat het de innesteling is geweest. Ik zou 6+4 zijn (berekend op laatste menstruatie) maar ze denkt dat ik rond de 5 weken ben

4 maanden geleden

Ik had nu net heel licht roze bloed bij het afvegen. Helemaal nog niet eerder gehad. Ben vandaag precies 5 weken. Hopen dat het niet doorzet en dat het gewoon door de gemeenschap van gisteravond komt, of door een bloedvaatje of het innestelen etc