Ik wil hier graag mijn verhaal delen en ben vooral benieuwd of andere dit ook hebben meegemaakt. 4 juni hadden we een positieve zwangerschapstest. 22 juni begon ik bruin bloedverlies/afscheiding te krijgen, maar niet veel. Verloskundige daar ook over gebeld, maar zolang het hierbij bleef was het goed. De eerste echo gehad met 8 weken en alles was goed, hartje klopte en baby was goed gegroeid. Een week later kreeg ik opeens helderrood bloedverlies wat een uur later ook weer stopte, maar mocht gelijk weer langskomen voor nog een echo. Weer was alles goed. Afgelopen vrijdag had ik weer helderrood bloedverlies en een uur later kwamen er ook stolsels eruit, maar geen krampen gehad. In paniek de verloskundige gebeld en a.d.h.v. de foto zei ze dat het een miskraam was. Daarna nog 2x stolsels verloren (vrijdag en zaterdag) en toen stopte het bloedverlies weer. Maandag gebeld met de verloskundige en die vond het toch allemaal wel vreemd hoe het verlopen was, want 2 goede echo's, niet mega veel bloedverlies en ook geen krampen. Ik mocht gisteren terugkomen voor een echo om te kijken of alles schoon is en tot onze grote verbazing blijkt er toch nog een gezonde baby te zijn met kloppend hartje. Verloskundige denkt n.a.v de foto's dat er misschien sprake is geweest van een tweeling waarvan dus 1 vruchtje is afgestoten, maar het gekke is dat de 2e baby niet op een eerdere echo is gezien waardoor ze dit niet kunnen bevestigen. 2e baby zou mogelijk laag in de baarmoeder hebben gezeten waardoor ze deze hebben gemist. Het is in ieder geval een enorme rollercoaster voor ons geweest de afgelopen dagen, maar ook enorm blij dat er toch nog een baby in mijn buik zit.