13 Reacties

10 dagen geleden

Ik sluit mij aan! Lijkt me een geweldig idee 馃グ馃ぉ alleen Amsterdam net tever voor mij zonder auto. Misschien een luisterend oor via de app? Ik woon omgeving zoetermeer 馃┓

10 dagen geleden

Reactie op Shenice-en-tim

Ik sluit mij aan! Lijkt me een geweldig idee 馃グ馃ぉ alleen Amsterdam net teve ...
Hii Shenice steun via de app is natuurlijk ook van harte welkom!鉂わ笍

10 dagen geleden

Leuk! Ik ben ook 23 weken zwanger van mijn eerste kindje en woon in Amsterdam.

10 dagen geleden

Hoi hoi! Op dit moment ook 23 weken zwanger, alleen ik woon niet in Amsterdam. Maar het lijkt me leuk om meer zwangere mama鈥檚 te leren kennen. :)

10 dagen geleden

Hoi hoi ik woon in Hoofddorp en ben nu 22 weken zwanger

9 dagen geleden

Hoi hoi! Ik ben 22 weken zwanger van mijn eerste kindje! Helaas ook niet omgeving Amsterdam maar het lijkt mij ook leuk om in contact te komen met zwangere mama鈥檚!馃槉

9 dagen geleden

Kom vooral gezellig sporten met ons leuke clubje bij mom op balance op zaterdag om 10u in Frankendael park. Andere groepjes in andere parken zijn vast ook gezellig trouwens, net wat jou in de buurt is.. vind het zelf heel leuk om te kletsen en te bewegen :) even tussen alle druktes van het leven door. Ben zelf ook 23 weken, en de trainster van de groep ook :)

9 dagen geleden

Ik woon in Amsterdam en ben nu 20 weken zwanger van mijn 2e kindje (ik heb een dochter van 15 maanden). Je mag me altijd een berichtje sturen!:)

8 dagen geleden

Hi ik ben ook 23 weken zwanger en ik woon in Rotterdam 馃グ

8 dagen geleden

Oeeeh jaaa! Ik woon in Amsterdam en ben 20 weken. Lijkt mij erg leuk en waardevol. Koffie, wandelen, sporten, andere activiteiten ,graag!馃樆

7 dagen geleden

Hoi, mij lijkt het ook erg leuk ! 馃グ mij mag je ook altijd berichten. Ik ben bijna 21 weken zwanger van mijn eerste 鉂わ笍

7 dagen geleden

Reactie op Shenice-en-tim

Ik sluit mij aan! Lijkt me een geweldig idee 馃グ馃ぉ alleen Amsterdam net teve ...
Ik kom ook uit zoetermeer 馃グ