Zo leuk om alle verschillen te zien!
Ik krijg (21wkn) steeds vaker de vraag "hoelang ik nog moet", alsof ik al in mn derde trimester zit 😅
Vind het wel leuk dat mn buik zo zichtbaar is maar als ik bedenk dat hij nog een flink stuk door moet groeien...🙈
Zo leuk om alle verschillen te zien!
Ik krijg (21wkn) steeds vaker de vraag ...
Hahaha, hier hetzelfde!
Mijn buik is nu ook al best aanwezig 😅.
Maar ik weet van mijn vorige zwangerschap hoe groot die kan worden, en daar ben ik nog lang niet 😂
Ik vind mijn buik nog zó klein voor 17+6! Maar misschien ligt het aan mij � ...
Inmiddels groeit ie hard 😄
De kleine man is ook mega actief, ik voel hem goed bewegen en duwen. Dit zorgt voor harde bulten die ook de papa kan voelen, echt heel leuk
Dit is met precies 20 weken. 4e Zwangerschap. Ik ging laatst dansen en kreeg de vraag of ik hem er niet uit poepte met al dat springen. Ik zei: 'Ik mag hopen dat hij nog een hele tijd blijft zitten.' Er werd gedacht dat ik bijna uitgerekend was...
Sinds deze week, week 23, ben ik het punt gepasseerd dat mensen nu iets (durven te) zeggen over mijn buik of zwangerschap. Duidelijk zichtbaar dus vanaf nu haha, hoe is dat bij jullie?
Sinds deze week, week 23, ben ik het punt gepasseerd dat mensen nu iets (du ...
Maandag liep ik in mijn straat en de postbode aan de overkant. Hij zwaaide hallo zoals altijd en toen leek het heel hard of hij twijfelde om nog iets te zeggen of niet en keek meerdere keren mijn kant op en dan weer weg 🤣