352 Reacties

2 maanden geleden

19+1 vandaag 馃┑

2 maanden geleden

18 weken

2 maanden geleden

馃┓

2 maanden geleden

17 weken

2 maanden geleden

Bijna 21 weken vandaag 馃┓馃┓

2 maanden geleden

19+1, 馃グ

2 maanden geleden

Morgen 21 weken 馃グ

茅茅n maand geleden

Deze foto is met precies 20 weekjes馃グ

茅茅n maand geleden

18 weken 馃挋

茅茅n maand geleden

20 weken 馃┑

茅茅n maand geleden

21 weken alweer 馃グ

茅茅n maand geleden

Reactie op nat1304

21 weken alweer 馃グ
Heel mooi!! Zo鈥檔 foto wil ik ook nog maar geen die hele ik dat moet doen met me spijkerbroek haha. Volgens mij kom ik de enige fijne die ik had niet meer erin 馃ぃ

茅茅n maand geleden

Reactie op nat1304

21 weken alweer 馃グ
Wauw prachtig !! Ik ben nu 18,5 weken maar heb lang nog niet zo鈥檔 zwangere buik! 馃グ fijne zwangerschap toegewenst

茅茅n maand geleden

19+4 Voel alleen nog niks geloof ik

茅茅n maand geleden

Reactie op nat1304

21 weken alweer 馃グ
Waauw zo moooi馃槏馃槏馃槏

茅茅n maand geleden

Is het gek dat ik bij mij 17+4 nog helemaal geen buikje zie?馃槃 aan me lichaam zie je totaal niet dat ik zwanger ben

茅茅n maand geleden

Reactie op Babywens77

Is het gek dat ik bij mij 17+4 nog helemaal geen buikje zie?馃槃 aan me licha ...
Welnee, mijn verloskundige zei: als ik 30 zwangere vrouwen naast elkaar zet, zou ik niet aan de hand van de grootte van de buik kunnen vertellen hoeveel weken iedereen is. Daarvoor moet ze voelen

茅茅n maand geleden

Morgen 20 weken 馃槏鉂わ笍

茅茅n maand geleden

18 weken 4de zwangerschap 馃挋

茅茅n maand geleden

Dit was 3,5 weken terug toen mijn mam en ik Kuala Lumpur waren op zakenreis en ik 15 weken was vlak voordat we uiteten gingen. Ik had het jurkje nieuw gekocht en vond mijn buikje echt duidelijk te zien (normaal heb ik oversized dingen aan haha). Ik was elke keer wel bezorgd of alles goed ging met de kleine en toen wisten we het geslacht ook nog niet. Inmiddels weten we dat we een jongetje krijgen en dat ie goed aan het groeien is. Zo leuk en bijzonder 馃ス