Hi allemaal 💗
Ik ben morgen precies 7 weken nadat ik 2 dagen ben terug gezet na mijn eerste echo met zes weken. Het hartje klopte wat voor mij een opluchting was. (Ik heb nog nooit zo on charmant met mijn benen wijd gehuild op de stoel 😂😂) Ik heb vooraf gebeden voor drie dingen: 1. Dat het op de juiste plek zat. 2. Dat het hartje klopt. 3. Dat we niet teveel worden terug gezet, zodat we niks meer zien. Alles was zoals het moest zijn. Dat was natuurlijk heel fijn om te horen nadat ik vorige week begon met bloeden (kortdurend) maar niet leuk en zonder reden! Mijn baarmoeder is nog nagekeken op bloedingen maar ze konden niets vinden.
Ik heb op dit moment vooral last van wat steken in de avond. Maar het is fijn om te lezen dat er meerdere mensen zijn die dit ook hebben! Overdag ben ik mega vermoeid en ik voel me wat opgeblazen. Alsof ik al heel veel gegeten heb een soort vol gevoel terwijl dat niet zo is en ik gewoon honger heb! 😂 Dat wordt nu gelukkig wel wat minder.
We hebben het nu al aan een aantal mensen verteld.. gewoon ook omdat ik nu zwanger ben en dit kindje gevierd mag worden 💗💙 Vandaag deze leuke cadeautjes gekregen van mijn zus. Zo lief.
Wel ervaar ik nog veel angst (mede door alles wat ik lees op instagram, hier en tiktok) tiktok heb ik inmiddels al verwijderd uit zelfbescherming. Ik heb volgende week woensdag weer een echo 7 weken en 4 dagen en ik denk dat als ik daarna nog zoveel angst voel ik een afspraak maak bij de POH. Misschien dat dat iets helpt. Mijn vriend had zoiets van na de echo: ik dacht dat we de bangheid nu voorbij waren. Hij heeft nu het boek vaders voor dummies gekregen 😄 Gelukkig is dat wat ik voel voor nu heel normaal en mag het er ook zijn.. als het op den duur maar ruimte maakt voor een ander gevoel.. want dankbaar ben ik zeker en soms voelt het nog “niet echt” haha 🥲🤍🙏🏻