21 Reacties

4 maanden geleden

Spannend! Ze zeggen dat het hartje met 6 weken nog niet hoeft te kloppen. Ik zou hier dan ook niet te hard op letten. Belangrijk is dat het op de goede plek zit en de juiste grote heeft. Maar ik hoop wel voor je dat je al een mooi flikkerlichtje mag zien!

4 maanden geleden

Ik heb gister een inwendige echo gehad met 6 +3 helaas was er nog geen kloppend hartje te zien en werd mij verteld dat ik eigenlijk pas zichtbaar is met 7 tot 8 weken. Dus ik zou daar idd niet zo op letten want die is waarschijnlijk nog niet zichtbaar. Wel kunnen ze zien of het vruchtzakje gevuld is of leeg is. Ik had liever later een echo gehad omdat ik nu vet onzeker ben geworden omdat het vooralsnog geen duidelijkheid gaf. Veel succes morgen

4 maanden geleden

Wat spannend! Ik moet overmorgen met 6 weken. Hoop dat alles goed gaat bij je morgen🤞🏻

4 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Spannend! Ze zeggen dat het hartje met 6 weken nog niet hoeft te kloppen. I ...
Dankjewel voor uw uitleg, ik hoop het ook zo na 2,5 jaar ‘knutselen’ … 🍀

4 maanden geleden

Reactie op anouk19888

Ik heb gister een inwendige echo gehad met 6 +3 helaas was er nog geen klop ...
Aah! Ik hoop voor u dat het hartje op de volgende echo klopt🍀 dankjewel voor uw antwoord! Snap dat u nu mega onzeker bent, probeer het wel een beetje te laten rusten🙏🏽

4 maanden geleden

Reactie op MommyofJayson

Wat spannend! Ik moet overmorgen met 6 weken. Hoop dat alles goed gaat bij ...
Spannend!! Ik laat het weten🤗 ik duim voor u🍀

4 maanden geleden

Bij het echobureau hier in de buurt plannen ze echo’s in vanaf 6+5 omdat de kans dan groot is dat je een kloppend hartje ziet. Zou dus niet te hard focussen op een kloppend hartje maar inderdaad meer of het de juiste grootte is en op de goede plek zit!

4 maanden geleden

Gister onze eerste echo gehad. Ik dacht zelf 6.3 weken te zijn, maar dit bleek pas 5.3 weken te zijn. Wel al hartactie kunnen zien. Volgens mijn verloskundige kan er al een kloppend hartje te zien zijn met 5.2 dagen. Dit was bij mij dus ook het geval 🥰

4 maanden geleden

Reactie op LolavK0402

Gister onze eerste echo gehad. Ik dacht zelf 6.3 weken te zijn, maar dit bl ...
Ohh gefeliciteerd!! 🍀💙🩷 wens u een prettige zwangerschap toe😊 wij mogen straks om 16:30..

4 maanden geleden

Reactie op beau07

Ohh gefeliciteerd!! 🍀💙🩷 wens u een prettige zwangerschap toe😊 wij mogen ...
Aaah zo spannend🥰 ik had me er niet op voorbereid al een kloppend hartje te zien, maar het is natuurlijk wel extra leuk wanneer het wel zo is. Waar ik me vooral op zou focussen is of het vruchtje op de goede plek zit, dat is in deze prille tijd het belangrijkste❤️ laat alsjeblieft even weten hoe het is gegaan lieverd, alvast heel veel succes x

4 maanden geleden

Reactie op LolavK0402

Gister onze eerste echo gehad. Ik dacht zelf 6.3 weken te zijn, maar dit bl ...
Wat fijn!

4 maanden geleden

Reactie op LolavK0402

Aaah zo spannend🥰 ik had me er niet op voorbereid al een kloppend hartje t ...
Ah zo lief!! Dankjewel voor uw mooie bericht🥰

4 maanden geleden

Reactie op LolavK0402

Aaah zo spannend🥰 ik had me er niet op voorbereid al een kloppend hartje t ...
Ik laat het sowieso weten❤️

4 maanden geleden

Vanaf 5 weken en 5 dagen KAN het hartje gaan kloppen. Maar aangezien we niet precies weten wanneer een eitje is bevrucht/ingenesteld moet je daarbij altijd een slag om te arm houden

4 maanden geleden

Het hartje klopt en ben al wat verder dan ik dacht🥺🍀🍀

4 maanden geleden

Reactie op beau07

Het hartje klopt en ben al wat verder dan ik dacht🥺🍀🍀
Wat fijn! Hoever ben je?

4 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Wat fijn! Hoever ben je?
6+3 🍀 dankjewel!!

4 maanden geleden

Reactie op beau07

Het hartje klopt en ben al wat verder dan ik dacht🥺🍀🍀
Jeeeeej wat fijn! Van harte gefeliciteerd🥳❤️❤️❤️

4 maanden geleden

Reactie op LolavK0402

Jeeeeej wat fijn! Van harte gefeliciteerd🥳❤️❤️❤️
Dankjewel lieverd!! 💙🩷💙🩷

4 maanden geleden

Aaaah wat fijn!!! Gefeliciteerd💙🩷