14 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op naiara21
Ja precies dit. Ik wil zo graag met haar spelen hihi.
Rollen lijkt me ook ...
Onze dochter rolt/grijpt ook nog niet. Ik ben nu wel aan het ‘oefenen’ met rollen van de buik naar rug door mijn arm onder haar door te leggen en zo zachtjes aan haar armpje te trekken zodat ze omrolt. En dan heel hard juichen als ze op haar rug ligt. Trots dat ze dan is, keihard lachen😁
Zo ‘oefent’ ze de beweging en hebben we een leuk spelletje
8 maanden geleden
Hier ook totaal niet bezig met grijpen of rollen. Vind momenteel je intens aankijken, lachen, je volgen en brabbelen veel leuker. Hele verhalen horen we .. tummy time vindt hij nu wel steeds leuker. Ik heb wel doekjes die ik in xn hand doe zodat hij die even kan vasthouden en dan doe ik helemaal vrolijk maar nog niet leuk genoeg maar de natuur bepaald zelf het tempo@
8 maanden geleden
Tipje koop een Oball. Is super licht en doordat het allemaal gaten heeft ook makkelijker om vast te pakken voor je baby. Dit is het enige speelgoed dat hij tot nu toe vast kan pakken. Knuffels en rammelaars lukken nog niet.
8 maanden geleden
Reactie op zoke
Hier is hij onwijs snel! Hij is nu 12+2 en pakt sinds 1,5 week alles vast e ...
Wat een snelle baby! Ja leuk hé!
Mijne is wel al bijna 15 weken, maar gisteren volledig doorgerold van rug naar buik. Weet alleen niet of het telt haha, want ze lag plots tegen mij aan (lagen samen op bed) en rolde door toen ik recht ging zitten omdat ze zo zat te duwen 😆 telt het? 😅
8 maanden geleden
Mijn zoontje is morgen 16 weken en geboren met 38 weken precies. Hij rolt wel naar buik en soms ook terug maar niet altijd. Hij grijpt nog niks of pakt alleen mijn haren vast of kleding / vingers. Vandaag zat hij wel echt zijn handen te inspecteren dus misschien komt dat binnenkort.
8 maanden geleden
Reactie op Ikigai
Die kwam ik hier inderdaad al tegen als tip! Ik heb uiteindelijk dit gekoch ...

Ziet er wel vergelijkbaar uit. Ieder kindje ontwikkeld ook op eigen tempo dus ze gaan vanzelf wel dingen vastpakken :)