6 Reacties

één maand geleden

Echt vreselijk! Hier ook de hele nacht... wat staat in de habdleiding?

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Echt vreselijk! Hier ook de hele nacht... wat staat in de habdleiding?
Zwaar irritant die krengen en heb donkere muren dus vinden doe ik ze ook niet 😅 er staat niks over zwangerschap op de verpakking..

één maand geleden

Wij hebben deze lente ons hele huis voorzien van horren. Toch weten die mothrfckrs binnen te dringen op die kleine momenten dat bijv. de achterdeur hor even open staat 😵‍💫. Ik zou stekkers niet gebruiken. Niet wetenschappelijk onderbouwd, maar iets wat een stof uitscheid waar muggen vandaan blijven, zal ongetwijfeld niet best zijn. Volgens mij wordt het op babykamers wel afgeraden, vraagteken? Dus dan zou ik het zelf ook niet gebruiken. Ik zou een klamboe ophangen. De enige manier om 100% veilig en 100% vrij van muggen te blijven! En in de winter haal je em gewoon weer weg, mocht je het niet mooi/fijn vinden. Ik ga er denk ik ook 1 kopen ter aanvulling op de horren.

één maand geleden

Ik maak mijn muggenspray zelf. Dit kun je doen met etherische olie (kies dan pure biologische) en gedestilleerd water.

één maand geleden

Ik was op vakantie in Frankrijk en werd echt lekgestoken. Overal gezocht naar spray die ik mocht gebruiken. Uiteindelijk gelukkig gevonden. Spray mag, maar wel met minder dan 30% deet

één maand geleden

Wat vervelend zeg! Je hebt ook natuurlijke producten die je wel mag gebruiken wij hebben deze gekocht voor de vakantie ook voor onze kleine van 1 jaar. Ik weet niet of het helpt (hebben nog niet gebruikt) heeft wel goede recensies. Ik word normaal altijd lek gestoken maar bij mijn vorige zwangerschap ben ik helemaal niet gestoken... dus hoop dat dit deze keer weer zo is.