17 Reacties

één maand geleden

De kans op een jongen is ietsjes groter dan een meisje. Maar als je meerdere kinderen van hetzelfde geslacht hebt is de kans iets groter dat je dat weer krijgt. Ik dacht iets van 53/54% dus niet helemaal 50/50. Maargoed zelf dacht ik dat mijn man alleen mannen kon maken😂😬 maar na 2 jongens krijgen we dan toch echt een meid! Ik vind het superleuk

één maand geleden

Reactie op Momof2boysss

De kans op een jongen is ietsjes groter dan een meisje. Maar als je meerde ...
Aah super leuk! Gefeliciteerd.. wij zijn thuis gek op meisjes.. alles is zo lief en schattig 🥰

één maand geleden

Bij mijn schoonvader thuis waren ze met 6 jongens en 6 meiden, dus die 50% klopte aardig🤭

één maand geleden

Reactie op LV00

Bij mijn schoonvader thuis waren ze met 6 jongens en 6 meiden, dus die 50% ...
Overigens heeft hij zelf wel 3 jongens gekregen haha

één maand geleden

Eerste een jongen en nu in verwachting van een kleine meid.

één maand geleden

Eerste meisje daarna 2 jongens en krijg nu weer een jongetje 😂

één maand geleden

Eerst 2 jongens 💙🩵 en nu in verwachting van een meisje 🥰🩷

25 dagen geleden

Mijn schoonouders hebben 4 zoons. 1 van die zoons heeft ook 4 zoons. Van de 11 kleinkinderen zijn er 3 kleindochters.

25 dagen geleden

Je hebt iets meer kans op een jongen maar dat is bijna verwaarloosbaar. van de 100 baby’s ongeveer 51 jongens en 49 meisjes. https://willemwever.kro-ncrv.nl/vraag_antwoord/het-menselijk-lichaam/waarom-worden-er-meer-jongens-geboren-dan-meisjes#

24 dagen geleden

Wij zijn thuis met 3 meisjes, mijn partner thuis 3 jongens. Zijn broer heeft 1 meisje, 1 jongen en langs mijn kant zijn er van de 5 kleinkinderen 4 meisjes. En wij krijgen voor de 2e keer een meisje 🩷

24 dagen geleden

Wij hebben na 3 meiden nu ook eindelijk een jongetje 💙🥰

23 dagen geleden

Wij naar 3 meisjes zwanger van 2 jongetjes🩵🩵

17 dagen geleden

Ik heb een meisje 2 jongens en krijg nu weer een meisje

17 dagen geleden

Ik heb een dochter van 2,5 en nu zwanger van een jongetje. Hier wat meer op ingestoken door het leuk te hebben dicht bij de ei sprong, las dat dan de kans op een jongetje vergroot word.

17 dagen geleden

Reactie op LV00

Overigens heeft hij zelf wel 3 jongens gekregen haha
Leuk! Mijn ouders kregen 5 jongens en 5 meiden😃

17 dagen geleden

Ik heb een zoontje, en nu in verwachting van een meisje!!