3 Reacties

2 maanden geleden

Maak je geen zorgen zolang je geen veel helderrood bloed hebt en hevige krampen! Ik heb het ook gehad rond die weken en dat was helderrood bloed met zelfs 2 stolsels en met de baby ging alles goed nu 11 weken, afgelopen zaterdag weer met afvegen rood, gelijk na ziekenhuis geweest voor een scan en alles was gelukkig goed, omdat daar alles extra doorbloed is kan er al snel een vaatje knappen door niezen, hoesten, ontlasting. Maar hoeft geen gevolgen te hebben voor de baby. En van roze naar bruin betekende bij mij dat de waarschijnlijk geknapt vaatje over was, maar vervolgens komt daarna altijd een paar dagen bruinverlies. (Oud bloed). Wat kunnen al die dingetjes veel spanning geven he, ik snap je helemaal, komt vast goed, groetjes

2 maanden geleden

Reactie op DianaDiana

Maak je geen zorgen zolang je geen veel helderrood bloed hebt en hevige kra ...
Bedankt voor je reactie. Het is al ons 7e kindje wat we verwachten. Maar het heeft elke keer weer zoveel spanning. Ik heb tot deze 8 weken helemaal niks gehad ook met de innesteling niet. Dus dacht echt, dit komt helemaal goed. En nu vandaag dit. En dan net voor het weekend. Het geeft zoveel onzekerheid. De echo van afgelopen maandag was echt heel mooi en goed met een sterk kloppend hartje.

2 maanden geleden

Wauw 7e kindje! Wat een rijkdom 😍 Als het niet doorzet na helderrood of krampen, geef jezelf dan maar geen onnodige stress! Ik heb goede hoop voor je!