29 Reacties

8 dagen geleden

Reactie op Jnnhdn

Ik denk dat je jezelf wel heel erg onnodig veel stress geeft. Hoe ik het le ...
Hier ben ik het ook wel mee eens en ik denk dat TS er te moeilijk over denkt. Een naam is belangrijk. Dat zeker. Ik denk alleen dat je over iedere naam wel iets negatiefs kan bedenken als je er te lang over denkt.

8 dagen geleden

Wat ingewikkeld hahaha. Wij hadden bij de 1e binnen 5 minuten bij warm eten een naam bedacht en deze gewoon gehouden en nog steeds blij mee. (Binnen 12 weken) en nu eigenlijk weer. Gewoon iets kiezen wat leuk js zonder teveel nadenken slecht voor je hart al die stress hahaha. En met alle namen kun je wel wat bedenken..

8 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Ik kom net de naam Ellis tegen. Wat denken jullie? Of te verwarrend met Ali ...
Ellis staat als 2e op ons lijstje! Mn overleden schoonmoeder heette Els dus ik vind het een mooie vernoeming alleen vraag ik me af of ik het zelf niet teveel vernoemen vind voor een roepnaam.. Denk dat het wel af en toe gespeld moet worden om 'Alice' te voorkomen, maar ach dat is dan maar zo

8 dagen geleden

Mijn nichtjes heten Ellis en Rosan (ben ook Vlaams), heel leuk vind ik dat! En ook fan van Odette (Odet uitgesproken) Voor een eigen dochter (het wordt een jongen) had ik Siel of Eris (Griekse godin vd twist)

8 dagen geleden

Ik dacht hierbij ook nog naar de variaties Liese en Ive. Die laatste heeft heel lang op mijn lijstje gestaan maar wij krijgen een jongen.

7 dagen geleden

Reactie op Lousb12

Ellis staat als 2e op ons lijstje! Mn overleden schoonmoeder heette Els dus ...
Ellis is een mooie vernoeming naar Els! Vind het er niet te hard op liggen hoor.

7 dagen geleden

Reactie op jopieee

Wat ingewikkeld hahaha. Wij hadden bij de 1e binnen 5 minuten bij warm eten ...
Oh wat snel haha. Was het hier maar zo. Klopt wel dat je bij alle namen iets kan verzinnen als je lang genoeg doorzoekt.

7 dagen geleden

Reactie op Forumlid

Ik haak even enkel in op de naam Ottilie. Ik denk namelijk dat dit je naam ...
De naam blijft wel in me opkomen. Toen ik die voor het eerst hoorde was ik ook meteen verkocht en bleef die hangen. Weet alleen niet of het een naam voor een kindje van mij is. Las je reactie gisteren al en ben de ochtend met Ottilie in mijn hoofd bezig geweest als ik aan mijn kleintje denk. Misschien toch wat hoger op het lijstje plaatsen.

7 dagen geleden

Reactie op Ikigai

De naam blijft wel in me opkomen. Toen ik die voor het eerst hoorde was ik ...
Ik vind t leuk! Ottilie. Bijzonder