21 Reacties

9 dagen geleden

Onze dochter gaat Danaé Beau heten 🩷 (roepnaam Danaé)

9 dagen geleden

Ik ga onze naam niet vertellen maar dit was onze 2e keus

9 dagen geleden

Reactie op ARH2001

Onze dochter gaat Danaé Beau heten 🩷 (roepnaam Danaé)
Mooi! Sterke vrouw uit de mythologie, ik heb ook aan die naam gedacht want ik vind het een mooie symboliek. En gewoon een mooie naam ook!

9 dagen geleden

Aankomende week heb ik de 20 weken echo, en dan weten we ook het geslacht. Als het een meisje is, wordt de roepnaam iig Harper. Voor een jongen moeten we nog goed nadenken 🤭

9 dagen geleden

Wij hebben de naam al lang ongeveer 7 jaar denk ik. Van ons 1ste zoontje ook.

9 dagen geleden

Hé wat leuk! Dat wordt hier de tweede naam van onze zoon. De eerste naam is vrij zeldzaam dus deel ik niet, maar die staat al wel vast ❤️ Zelfs al een tasje met naam gekocht voor de baby 😁

9 dagen geleden

Wij hebben voor jongen en meisje allebei 2 namen. Die van meisje is al zeker (hebben een duidelijke favoriet, al vóór de zwangerschap). Jongensnaam is veranderd sinds voor de zwangerschap, hebben er nu ook 2 maar daarin kan nog wat wisselen. (En omdat een vriendin van mij volgens mij ook in deze groep zit: sorry. Geen inspo hier)

9 dagen geleden

Wij hadden al voor de zwangerschap de meisjesnaam, jongensnaam kwamen we nog niet uit. Gelukkig krijgen we een meisje🩷

8 dagen geleden

Reactie op PinkPowny

Aankomende week heb ik de 20 weken echo, en dan weten we ook het geslacht. ...
Spannend! Ik ben heel benieuwd 😄 Wat dat betreft was ik heel blij dat het een jongen is, anders moest ik nog goed na gaan denken over een meisjesnaam haha

7 dagen geleden

Grappig, mijn moeder en zusje dachten beiden (los van elkaar) dat onze zoon Mateo/Matheo gaat heten. Vinden we wel leuk, maar is toch niet onze keus. Ik wil de naam die we voor nu gekozen hebben liever niet delen omdat ik vriendinnen heb die in dezelfde maand uitgerekend zijn 🙈

7 dagen geleden

Voor een jongen weten wij het echt niet! Meisje staat al helemaal vast.. maandag weten we het 🙈

7 dagen geleden

Ik durf het niet te delen eigenlijk ivm bekenden. Maar wij hebben de naam ook al gekozen , nu week 19. Lang en appart . Hou ik van.

7 dagen geleden

Wij hebben ook al de naam voor ons zoontje gekozen Aiden/Eden ( schrijfwijze zijn we nog niet helemaal over uit 🥴)

7 dagen geleden

Reactie op El.11

Ik durf het niet te delen eigenlijk ivm bekenden. Maar wij hebben de naam o ...
Oww, heel benieuwd. Deze naam klinkt helemaal in mijn straatje ook. Krijg jij een jongetje of een meisje? (Of kan de naam voor allebei?)

7 dagen geleden

De naam houden we nog even geheim hier ivm bekende kennissen, familie weet het al. Afgelopen juli is mijn broer plots overleden… zijn naam zit verwerkt in onze meid haar naam✨ (dit was ook de naam geworden als mijn broer nog hier was…)

7 dagen geleden

beide namen al jaren op nr. 1 van ons lijstje. Nog 2 weekjes en dan weten we welke we kunnen gaan gebruiken 🩷🩵

5 dagen geleden

Reactie op nikkii1988

Spannend! Ik ben heel benieuwd 😄 Wat dat betreft was ik heel blij dat he ...
🤭🩷 het is een meisje Roepnaam en 2e naam staan nu voor 99% vast🤗

5 dagen geleden

Reactie op beau07

De naam houden we nog even geheim hier ivm bekende kennissen, familie weet ...
Wat erg, heel veel sterkte nog met dit verlies 😪 en wat ontzettend mooi dat jullie zijn naam hebben kunnen verwerken in haar naam, heel bijzonder ❤️

5 dagen geleden

Reactie op yamicaro

Grappig, mijn moeder en zusje dachten beiden (los van elkaar) dat onze zoon ...
Wat grappig dat ze dat los van elkaar dachten! Begrijp ik helemaal, zitten ze ook hier op het forum?

5 dagen geleden

Reactie op PinkPowny

🤭🩷 het is een meisje Roepnaam en 2e naam staan nu voor 99% vast🤗
Gefeliciteerd! 🩷 toch ideaal dat het een meisje is en je niet opnieuw op zoek hoeft 🤭 hele leuke naam ook!