27 Reacties

22 dagen geleden

Reactie op Chirv

Ah wel fijn dat je nog optijd naar bed kon dan!
3Ja, de dienst paar dagen erna was ik de hele dag en nacht daarvoor zo misselijk dat ik me ziek gemeld heb toen. Gestart met medicatie, daarna ging t wel beter weer gelukkig. Doe alleen nog de relatief rustige diensten en heb net nu nog 3 staan komende maand. Daarna is t gelukkig klaar! 2e zwangerschap, vooral met alle misselijkheid valt toch een stuk zwaarder helaas 😥

19 dagen geleden

Reactie op LVW 1234

3Ja, de dienst paar dagen erna was ik de hele dag en nacht daarvoor zo miss ...
Aah vervelend, nou gelukkig dat de medicatie wel iets helpt. En bijzonder ook hoe zwangerschappen op zich staan en zoveel kunnen verschillen. Ik hoop dat je je snel weer wat fitter voelt zodat je meer kan genieten 🙏🏼

19 dagen geleden

Ik draai ook nachtdiensten in de zorg. Heb er met 10 weken zwangerschap 2 gedraaid, dat ging prima. Voel me verder ook goed deze zwangerschap dus dat maakt het verschil ook. Wel merk ik thuis dat ik super snel buiten adem ben als ik de trap oploop (nu 14 wkn). In september heb ik er ook 2, ben dan 18 weken zwanger. Zie er wel tegen op i.v.m 2 trappen op en af de gehele nacht naar de andere afdeling 😂 In oktober heb ik mijn nachten weggeruild en daarna ben ik ook niet meer ingepland door de planner.

19 dagen geleden

Reactie op Anoniem19958

Ik draai ook nachtdiensten in de zorg. Heb er met 10 weken zwangerschap 2 ...
Eerste zwangerschap voelde ik me ook goed en gingen nachtdiensten best goed nog tot ik geloof iets van 18 weken ofzo, daarna was ik niet meer ingepland door de planner. Dus het kan wel als je je goed voelt hoor! Snap wel dat je opziet tegen traplopen, mijn conditie is ook voor mn gevoel een stuk achteruit gegaan, maar je metabolisme is gewoon een stuk omhoog gegaan, dus heel normaal!

16 dagen geleden

Is het voor jullie of de veiligheid van jullie collega geen probleem met de nachtdiensten? Ik zit zelf in de jeugdzorg dus het werkt daardoor ook gwn niet en voelt ook niet fijn om dan te moeten handelen als het om veiligheid of agressie gaat (al zijn het discussies)

11 dagen geleden

Reactie op Chirv

Is het voor jullie of de veiligheid van jullie collega geen probleem met de ...
Ik heb niet met agressie of iets te maken, werk op het operatie complex in het ziekenhuis. En werk dus eigenlijk ook altijd in een team van minstens 5 mensen, dus dat scheelt ook!