10 Reacties

één maand geleden

Ik heb dit dus ook, ben net terug van vakantie. Dus ik denk dat jetlag wel meespeelt. Maar voorheen totaal geen last, juist erg moe. Ben nog steeds moe, bijv vanmiddag na het werk kon ik het niet laten om in slaap te vallen 2 uur lang. Nu 14 wk en 4 dagen. Morgen weer dagdienst en nu weer klaarwakker 🫣

één maand geleden

Ik slaap echt al naaaaachten niet!!! Soms tegen de ochtend een uurtje. Weet niet of het veel kwaad kan, maar je bent niet alleen! Had er in mijn vorige zwangerschap ook last van, weet nu wel niet meer of het zo erg was.

één maand geleden

Ja hier ook, maar als je echt helemaal op raakt, meldt het dan even je verloskundige. Maar ik heb ook weleens gelezen dat je lichaam zich voorbereid op het slaaptekort straks met een newborn 😅

één maand geleden

Reactie op Iris_x

Ik slaap echt al naaaaachten niet!!! Soms tegen de ochtend een uurtje. Weet ...
Pff ja meestal slaap ik om 5 uur in nacht pas laatste tijd normaal gelijk alleen ben nu hotel en vind het lastiger om op andere plekken te slapen

één maand geleden

Reactie op Lauwiene

Ja hier ook, maar als je echt helemaal op raakt, meldt het dan even je verl ...
Okay bedankt ja als ik echt op ben dan doe ik meestal middagdutje

één maand geleden

Ik heb/had hetzelfde. Sliep twee weken amper, pas tegen 4 a 5 uur. Na een gesprek met de gynaecoloog gelukkig veilige slaap medicatie gekregen. Ze zei dat het weinig slapen geen invloed had op de baby gelukkig.

één maand geleden

Wat hier thuis bij mij en mijn zoontje goed werkt is magnesium spray onder de voeten sprayen. Ik heb ook moeite met in slaap komen, en mijn zoontje al helemaal. Hij slaapt met die spray binnen 20 minuten ipv 2 uur 😅 en ik merk ook verschil bij mezelf. Misschien het proberen waard

één maand geleden

Reactie op Adriane

Wat hier thuis bij mij en mijn zoontje goed werkt is magnesium spray onder ...
Hoe oud is je zoontje?

één maand geleden

Reactie op MTFR(L)

Hoe oud is je zoontje?
2,5 jaar 🙂

één maand geleden

Ik lig geen náchten wakker maar merk idd wel dat ik vaak wakker wordt en lichter slaap. Bij elk geluid van de andere kinderen schiet ik wakker. Niet echt bevorderlijk voor mn nachtrust maar zoals iemand eerder al zei; volgens mij is dat ook ter voorbereiding op je nieuwe leven met weinig slaap (ik doe al bijna 10 jaar met weinig slaap, geef me liever ter voorbereiding een paar maanden goed bijtanken😂 maar ja slechte slapers hier)