16 Reacties

één maand geleden

Ja, regelmatig en hele gekke dromen ook

één maand geleden

Hele duidelijke, gekke dromen wel. Nachtmerrie tot nu toe maar 1x

één maand geleden

Nog geen nachtmerries, maar wel elke ochtend vreemde dromen, vanochtend dat ik op een soort horcrux (Harry Potter term) zoektocht was en vervolgens bij de finale van Olympisch zwemmen, haar van een afstammeling van Hitler moest trekken... Say what?! 😂

één maand geleden

Reactie op DrKimberly1990

Nog geen nachtmerries, maar wel elke ochtend vreemde dromen, vanochtend dat ...
Hahaha nee jij gaat lekker🙏🏼😜🤣

één maand geleden

Heeel rare dromen. Deels echt en deels fictief. Moest laatst een toogoodtoogo box ophalen (had ik die week wel echt besteld), kwam ik ergens aangefietst stonden ineens de straten blank tot aan je middel echt hoe 😆😅 Doordat ik er paar keer per nacht naar de wc moet droom ik 3-4 dromen zoals dit per nacht. Moet soms echt even bijkomen als ik wakker ben 😬

één maand geleden

Ik droomde altijd al veel en gek, maar nu door de extreme vermoeidheid is dat juist minder geworden 😂 Sommige dromen zijn wel nog steeds heel raar. En mn dromen lijken allemaal super echt de laatste tijd 😅 en er zitten nu ook regelmatig wat dromen tussen die nogal spicy zijn 😂🌶️ dat is ook nieuw 😅

één maand geleden

Reactie op RomyMM

Ik droomde altijd al veel en gek, maar nu door de extreme vermoeidheid is d ...
Herkenbaar 😂🙈

één maand geleden

Ja ik ook regelmatig een nachtmerrie waar ik dan wakker van word en even wakker van lig.

één maand geleden

Ik ben al weken aan het vreemdgaan in mijn dromen en alle ex vriendjes maken een comeback 🤣🤣🤣🤣🤣.

één maand geleden

Reactie op Mysecret

Ik ben al weken aan het vreemdgaan in mijn dromen en alle ex vriendjes make ...
Oooooh dit heb ik ook gehad!!!

één maand geleden

Reactie op Zjanies

Oooooh dit heb ik ook gehad!!!
Het schijnt door de verandering in de hormonen te komen. Ik maak me dus niet zo een druk 🤣🤣🤣.

één maand geleden

Reactie op Mysecret

Het schijnt door de verandering in de hormonen te komen. Ik maak me dus nie ...
Haha nee, ik ook niet meer sinds ik droomde dat ik vreemdging met echt de lelijkste jongen van de middelbare school. Sindsdien neem ik mijn dromen, of eigenlijk nachtmerries, echt niet meer serieus!

één maand geleden

Ik heb niet echt nachtmerries maar meer elke nacht hele rare dromen.

één maand geleden

Ik heb ook geen nachtmerries maar inderdaad die rare dromen..... 🫨🫨

één maand geleden

Ik heb eigenlijk weinig nachtmerries gelukkig. Ik droom wel heeeel raar sinds ik zwanger ben en dat lijkt alleen maar erger te worden. Ik droom meeega veel over seks (vooral met mijn partner gelukkig) maar ook die dromen zijn heel vaag met vanalles aan toeters en bellen tijdens de seks. Vannacht weer gedroomd dat ik en mijn vriend seks wilde hebben in een krokodillenverblijf in de dierentuin, vervolgens uit de dierentuin werder gezet en daarom maar bij de ingang hebben gesekst. Slaat echt helemaal nergens op, en deze droom was dan nog heel mild vergeleken met de rest😂😂

één maand geleden

Reactie op LolavK0402

Ik heb eigenlijk weinig nachtmerries gelukkig. Ik droom wel heeeel raar sin ...
Herkenbaar 😂😂