15 Reacties

7 maanden geleden

Incia!

7 maanden geleden

Ik heb sheaboterzeep en huidproducten van https://babynaturalstore.nl hier zit helemaal niks in qua parfum/schadelijke stoffen!

7 maanden geleden

Ik zweer bij Weleda

7 maanden geleden

Ik gebruik ook incia!

7 maanden geleden

Incia!! Voor zonnebrand, en wasmiddel (en ze hebben meer, denk aan afwasmiddel etc) En voor zeep, Weleda

7 maanden geleden

Ik heb van Incia zonnebrandcreme en gebruik voor zeep/shampoo/billenzalf Weleda.

7 maanden geleden

Loveli :)

7 maanden geleden

Ik ben cosmetisch chemist (recent toevallig aan een baby project gewerkt). Parfum is niet perse slecht. Baby parfum (die in cosmetica wordt gebruikt) moet in de EU echt aan heel veel eisen voldoen (zo ook babyproducten). Vaak zit er minder dan 0,5% parfum in baby producten. Een product zonder parfum is niet per definitie beter. Actieve stoffen zijn belangrijk. Je moet natuurlijk doen waar je je goed bij voelt! Ingrediënten van Naïf ken ik niet zo goed. Hier groot fan van Mustela 😊

7 maanden geleden

Hier gebruiken we ook alleen Incia. De afwasmiddel, wasmiddel en alles wat op de huid van onze dochter gaat. De zonnebrand heb ik nog geen ervaring mee maar deze ga ik binnenkort aanschaffen voor de vakantie.

7 maanden geleden

Reactie op Motherin2025

Ik heb sheaboterzeep en huidproducten van https://babynaturalstore.nl hier ...
Ja alles van hun 💕

7 maanden geleden

Weleda, al hun ingrediënten komen uit hun eigen tuinen. Naïf is voor een parfumproduct veel te duur. Als je echt een goede crème wil ga naar de medicijnen afdeling in de drogist en dan de tubes basis crèmes, betaalbaar en geen onnodige toevoegingen ❤️

7 maanden geleden

Ik maak mijn producten zelf. Zonder troep met goede biologische producten. Olie is bijv ook koud geperst. Dit is vaak ook niet zo. “Natuurlijk” betekent niet altijd goede kwaliteit. Ik verkoop ook aan veel moeders hier in de buurt. Mocht iemand t interessant vinden. Stuur maar een berichtje 😀

7 maanden geleden

Loveli zonnebrand of alles van dr leenarts, Groninger badolie om mee te wassen, alles van neutral en vaseline parrafine. Dat is allemaal parfum vrij. Soms voor lekker geurtje weleda