6 Reacties

2 maanden geleden

Jongen: Davey (naam wat me ouders hadden bedacht als ik een jongen was geweest) Meisje: zoë Maar ben er eigenlijk nog. helemaal niet uit 😅 zijn het eigenlijk nog niet helemaal

2 maanden geleden

Wij hebben de namen voor een jongen en meisje al jaren, al ver voor we uberhaupt aan kinderen wilde beginnen. Nu is het zover en zijn we nog steeds verliefd op de namen 🥰 we gaan geen geslachtsecho doen, dus beide opties blijven tot het eind staan haha Jongen: Hugo Olivier Meisje: Olivia Helena Niet iedereens stijl waarschijnlijk, maar dit is het voor ons 🙈

2 maanden geleden

Reactie op RomyMM

Wij hebben de namen voor een jongen en meisje al jaren, al ver voor we uber ...
Ik vind het erg mooie namen! Hugo staat ook op mijn lijstje voor jongens 😊

2 maanden geleden

Reactie op S09022025

Jongen: Davey (naam wat me ouders hadden bedacht als ik een jongen was gewe ...
Wat leuk dat je over de naam denkt die je had gedragen was je een jongen geweest! Ook wel bijzonder mocht je een jongen krijgen.

2 maanden geleden

Ik vind het heel lastig want heb al twee dochters, Julia en Hanna. Vind vooral meisjes naam lastig erbij te zoeken. Voor jongen vind ik Mees of Melle een hele mooie naam,

2 maanden geleden

Wij hebben voor meisjes veel meer namen die we leuk vinden dan voor jongens. Voor meisjes zijn tot nu toe de favorieten denk ik Floor, Sophie en Roos. Ik vind zelf Ivy heel erg mooi, maar heb mij man nog niet weten te overtuigen, haha. Voor jongens vinden we Guus en Joep wel leuk, maar ook niet per se een wauw-gevoel bij. Eerst maar eens afwachten wat het geslacht van ons kindje wordt haha.