47 Reacties

één maand geleden

Heb het geprobeerd bij de eerste, thuis. Na 17 uren en bij a 10 cm ontsluiting (en ik kon ook echt niet meer) kwam mijn kindje niet diep genoeg en moesten we met spoed naar het ziekenhuis. Daar kreeg ik morfine en dat was fantastisch. Daarna weer twee uren geprobeerd maar het werd een keizersnede ( geen persweeën, en hij lag niet diep genoeg) Bijna 24 uur bezig geweest, had mooi geweest als het was gelukt! Tens apparaat was ik na 6 uren ook heeeelemaal klaar mee. Succes met de beslissing!

één maand geleden

Reactie op Kiimi

Hoe beval je in bad? Ik begrijp dat veel vrouwen voornamelijk hun weeën opv ...
Ligt eraan wat voor bad als je een ziekenhuis bevalbad hebt dan heb je een bad met een rug leuning speciale leuningen voor je bennen, alsof je op een bed ligt die iets met je rug omhoog staat en je benen in zo een houder maar dan lekker in een bad. Zo ben ik bijna 1 jaar geleden bevallen

één maand geleden

Ik ben in een bad bevallen thuis. Op je rug is de meest onnatuurlijke houding voor een vrouw (en als dat voor jou goed voelt: zeker doen!!) ik zou het Engelse boek van Ina mag gaskins over bevallen lezen en of millie Hill. Ik ben een soort van op all fours en een soort van voorover aan d hele hoge badrand bevallen en op t laatst met persen met onderbenen op de grond en de rest van mn lijf omhoog. Je lijf gaat zelf aangeven wat t wil met t bad, Erin eruit.. je kunt er makkelijk een huren bij bevalbaden.nl

één maand geleden

Reactie op KDvdW

Zeker, al 2 keer thuis bevallen zonder verdere pijnmedicatie. De eerste k ...
Hier ook goede voorbereiding zeker de moeite waard! En een partner die er echt voor je is vind ik ook fijn! Ik ga er weer voor (fysiologische thuisbevalling)

één maand geleden

Reactie op leonie2023

Hi, om ook een ander geluid te laten horen… het is namelijk niet allemaal t ...
Super dat je dit deelt!

één maand geleden

Reactie op Kiimi

Hoe beval je in bad? Ik begrijp dat veel vrouwen voornamelijk hun weeën opv ...
Ik ben vooral bevallen in bad en de weeën opvangen was niet in bad. Heb er maar 10 minuten ingezeten uiteindelijk (alles ging snel). Maar ik ben gewoon zittend/ liggend bevallen. Zoals je thuis ook gewoon in bad ligt, misschien wat rechter op. De arm van mijn man ondersteunde mijn hoofd zodat ik niet naar beneden gleed.