26 Reacties

4 maanden geleden

Hoi, ook in heb weinig klachten. Ben vandaag 5 weken en ik ben vooral vermoeid en ben af en toe misselijk. Ik merk wel iets meer dan tijdens mijn vorige zwangerschap die een miskraam werd. Ik neem aan dat iedere zwangerschap weer andere symptomen geeft en symptomen kunnen ook later pas komen heb ik gelezen.

4 maanden geleden

Vandaag 7 weken en ook nauwelijks klachten gehad bij 5/6 werd het zelfs minder. Merk nu wat meer krampen in buik en misselijkheid. Maar kan ook spanning zijn voor de echo die (eindelijk) a.s. dinsdag hebben

4 maanden geleden

Hi! We lopen precies tegelijk morgen ook 6 weken. Heb ook nergens last van alleen pijnlijke tepels , opgeblazen en beetje krampjes eind van de dag. Heb het gevoel dat k nu wel meer moet voelen maar volgens mij hoeft t niet

4 maanden geleden

Ik ben morgen ook 6 weken, Ook ik maak me er een beetje zorgen om heb eigenlijk helemaal geen pijnlijke borsten gehad en ook geen krampen. Toen ik de verloskundige met 4 weken belde en dat vertelde zij ze ook dat het kan zijn dat je lichaam eraan gewend is en dat vaak meer symtomen komen rond de 7e 8e week

4 maanden geleden

Reactie op Nrnr

Ik ben morgen ook 6 weken, Ook ik maak me er een beetje zorgen om heb eigen ...
En ook ik heb alleen last van vermoeidheid en consipatie, en eet wat meer

4 maanden geleden

Ik heb ook nauwelijks symptomen, ben nu 6 weken. Af en toe moe of een vlaag van misselijkheid. Ik maak mij ook zorgen, na meerdere miskramen voorheen. Maar heb wel 2 goede zwangerschappen gehad en toen heb ik lichte maten van symptomen gehad, maar ook niet dat ik er ziek van was.

4 maanden geleden

Ik ben vandaag 6+2 en heb hetzelfde. Ik heb alleen last van mn darmen en dat ik daar af en toe kramp van krijg en misselijk van word. Verder niks, misschien meer moe, maar niet zo erg dat ik twijfel of het dat echt zo is. Als ik het zo lees van de anderen, denk ik dat we misschien geluk hebben?

4 maanden geleden

Hier 6 weken + 1 en ook weinig klachten wel meer vermoeid en veel honger + opgeblazen en veel lucht 😂

4 maanden geleden

Reactie op AmeliaRome

Ik ben vandaag 6+2 en heb hetzelfde. Ik heb alleen last van mn darmen en da ...
Oja! De kramp inderdaad door je darmen ook vervelend! Dat heb ik ook als ik ‘s ochtends wakker wordt met een volle blaas. Haha ja klopt! Al maakt het me soms onzeker. Over precies een week hebben we onze eerste echo. Ben nu ineens beetje bang voor een leeg vruchtzakje

4 maanden geleden

Ik heb ook ineens weinig symptomen… hopelijk hoeft dat niks te betekenen.

4 maanden geleden

Ik heb ook ineens weinig symptomen… hopelijk hoeft dat niks te betekenen.
Hier ook hoor, mij maakt het ook nerveus. Maar zoals anderen mij zeiden hier op het forum en ik mezelf herhaal: symptomen komen en gaan

4 maanden geleden

Reactie op babydreams

Hier ook hoor, mij maakt het ook nerveus. Maar zoals anderen mij zeiden hie ...
Ja het komt en gaat echt. Ik had vorige week woensdag en donderdag ook echt totale paniek. Geen klachten meer, na 3 miskramen let je er nog meer op. Maar sinds vrijdag echt weer terug en wordt nu alleen maar erger met de dag 🙈 nu 6+3

4 maanden geleden

Reactie op MK-89

Ja het komt en gaat echt. Ik had vorige week woensdag en donderdag ook echt ...
Met zelf twee miskramen achter de rug voel ik jouw paniek ook echt. Je hebt geen zin om je miserabel te voelen maar tegelijkertijd voelt dat als een houvast dat alles oke is. Het is ook zo spannend allemaal. Wanneer mag je voor een echo?

4 maanden geleden

Ik ben vandaag 6.2 weken en heb eigenlijk nergens last van. Soms wat kleine menstruatie achtige krampjes in mijn baarmoeder maar verder niks. Toch echt een kloppend hartje gezien afgelopen woensdag! Symptomen zeggen dus helemaal niks. Sterker nog, volgens mijn verloskundige zijn er een hoop vrouwen die een miskraam krijgen terwijl ze gewoon nog zwangerschapssymptomen hebben. Maak je dus niet te druk om die symptomen en wees blij als je er niet doodziek van bent🥰

4 maanden geleden

Vandaag 6 weken zwanger en heb ook weinig tot geen klachten Vooral vermoeidheid

4 maanden geleden

Reactie op babydreams

Met zelf twee miskramen achter de rug voel ik jouw paniek ook echt. Je hebt ...
Ja klopt precies wat je zegt, met die klachten voel je gewoon meer zekerheid. Na dit weekend heb ik hier ook weer meer vertrouwen. 26 juni mag ik, tot nu toe nooit gered bij de laatste 3 zwangerschappen tot de eerste echo

4 maanden geleden

Reactie op hsm0510

Oja! De kramp inderdaad door je darmen ook vervelend! Dat heb ik ook als ik ...
Ja ik begrijp je angst, heb ik ook. Maar je hoort wel vaak dat sommigen er gewoon geen last van hebben tot ze bevallen zijn :) Ik moet nog 10 dagen wachten op mijn echo :)

4 maanden geleden

Reactie op MK-89

Ja klopt precies wat je zegt, met die klachten voel je gewoon meer zekerhei ...
Met deze zit het vast allemaal goed!! 💛

4 maanden geleden

Ik ben nu 5+5 en ook helemaal geen klachten! Ik word er ook een beetje onzeker van omdat ik bij mijn eerste zwangerschap al met 4 weken super misselijk was. Maar ik probeer me er niet te druk om te maken, ik lees van meer vrouwen die geen klachten hadden dus.. ik probeer er maar een beetje van te genieten 😆

4 maanden geleden

6 weken vandaag .. maar alleen last van buikkrampen vooral snachts ( maar heb ook een darmziekte ziekte van crohn dus twijfel steeds of het niet m'n crohn is) en verder wel wat vermoeiender dan normaal en sinds 2 dagen minder last van m'n borsten🤔 Is dat bij jullie ook minder aan het worden?? Nog niet hoeven overgeven, maar daar ben ik wel blij mee want ben op vakantie in spanje😅 Straks maar braaf een mocktailtje halen op het strand😉