26 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op LaDiieY

6 weken vandaag .. maar alleen last van buikkrampen vooral snachts ( maar h ...
Ik las dat vrouwen die geen tot weinig last van gevoelige borsten tijdens hun menstruaties hebben, tijdens de zwangerschap dat ook niet hebben. Ik had ook nooit gevoelige borsten gehad en nu ook niet.

4 maanden geleden

Reactie op LaDiieY

6 weken vandaag .. maar alleen last van buikkrampen vooral snachts ( maar h ...
Ik heb ook een beetje last van me darmen en een opgeblazen gevoel. Ik heb ook de ziekte van Crohn. Verder heb ik alleen last van me borsten en ben niet misselijk. Maakt me wel onzeker als je niet veel last hebt van symptomen. Wel ben ik heel snel moe.

4 maanden geleden

Ik heb so far alleen een hoge hartslag, en wat menstruatie-achtige krampjes. Heel licht, maar wel aanwezig. Na twee miskramen maak ik me ook hele tijd zorgen.. Aan de andere kant: als de hele zwangerschap zo gaat, dikke prima!

4 maanden geleden

Reactie op Miniminimini

Ik heb ook een beetje last van me darmen en een opgeblazen gevoel. Ik heb o ...
Wat fijn een soortgenoot😅🙈 Ja ik twijfelde of het nu pijn was van crohn of de zwangerschap.. krijg om de 6 weken infuus voor m'n crohn en mag 28 juni weer voor een infuusje langs komen dus dacht is wel heel vroeg nu al last hebben ervan. Gebruik jij nog medicatie voor je crohn? M'n internist heeft geadviseerd om door te gaan met de infusen tot 26 weken en daarna stoppen we met m'n medicatie.. Maakt me ook wel een beetje nerveus en bang! Ik had tot 2 dagen terug ook mega veel last van m'n borsten echt elke beweging deed pijn en zo opgezet, maar dat is nu aan het minderen dus hoop maar dat alles oké is. Het moe zijn had ik al met crohn maar is nu wel iets erger (maar kan ook door mijn vakantie komen we lopen namelijk 20 km per dag hier) dus ben kapot aan het einde van de dag🤣 Heb 28 juni ook de eerste echo na m'n infuus dus spannend spannend spannend!!!

4 maanden geleden

Ja, ik twijfel ook of het van de Crohn is. Oh je krijgt nog medicatie via het infuus. Ik ben al een jaar medicatie vrij. Wat spannend dat je straks ook moet stoppen met het infuus. Hopelijk krijg je geen erge klachten. Moet zeggen dat de pijn in de borsten vandaag minder is. Ben ook heel moe was ik inderdaad daarvoor ook wel maar nu wel extremer. Knap dat je nog zoveel wandelt op vakantie. Vind het allemaal erg spannend merk ik. Hoor ook van iedereen dat die misselijk is dat heb ik dus niet. Geniet van je vakantie

4 maanden geleden

Ik ook weinig klachten! Ben 6 weken vandaag en alleen mijn borsten zijn gevoelig (maar soms ook een dag niet). En ik denk iets meer moe te zijn, omdat ik meer gaap. Maar ik ga verder niet eerder naar bed of overdag een dutje doen, dus echt minimaal dus. Voel me vooralsnog gewoon echt helemaal mezelf en vergeet soms dat ik zwanger ben😜 ik geniet er maar van, maar kan er ook onzeker van worden.