16 Reacties

één maand geleden

Hier nog geen verandering te zien (net even nagekeken 😂). Al moet ik zeggen dat mijn buik echt stukken minder aanwezig is dan ik dacht, had daarnet een foto gemaakt en je ziet amper dat ik zwanger ben terwijl ik toch echt het gevoel had dat die al groot was 😄😅 in een salopettje heb ik dan weer wel een buik 🤔 Is je navel naar voor aan het komen?

één maand geleden

Die van mij plopt bijna haha vorige keer ook na bevalling gelijk weer weg haha!

één maand geleden

Mijn navel is een stuk minder diep door m’n groeiende buik. Had niet verwacht dat dit nu al zou zijn 😂 Vandaag 18+5 weken

één maand geleden

Bij mn vorige zwangerschap duurde het echt tot week 30+ voordat ik een complete 'outtie' had 😅. Uiteindelijk weer gewoon een innie geworden! Nu 18 weken en merk nog niet echt verschil. Misschien kleiiiin beetje meer naar buitenstaand.

één maand geleden

Bij mij ook nog weinig verschil hoor maar wel meer aan het oppervlak dan voorheen. Denk dat ie op een gegeven moment wel naar buiten plopt. Lijkt me wel leuk, om (even) een outtie te hebben haha. Zijn dat echte termen? Innie en outtie

één maand geleden

Reactie op bobbie3000

Bij mij ook nog weinig verschil hoor maar wel meer aan het oppervlak dan vo ...
Geen idee,maar klinkt wel leuk innie en outtie 😄 Die typisch zwangere navel hoop ik ook te krijgen, vind het bijna gek als die er niet is bij een dikke buik haha. Zag laatst een filmpje van een zwangere vrouw waar haar navel compleet verdwenen leek, was net helemaal naar binnen getrokken of uitgerokken (geen idee wat het was) maar was zo'n smal spleetje dat je hem nog amper zag 😯😬

één maand geleden

Bij mijn eerste zwangerschap is mijn navel niet geplopt. Als ik er op drukte plopte die wel haha. Mijn buik was na de bevalling weer net als voor heen. Nou ja... plus was extra kilo's 😅

één maand geleden

Ik merk dat hij wel wat meer naar voren komt. Dit doet soms ook zeer. Maar plopt nog niet.

één maand geleden

Mijn navel komt nu meer naar voren en staat gelijk met de huid van mijn buik. Bij mijn vorige zwangerschap stak mn navel uiteindelijk uit 🫢 Ik vond dat echt heel lelijk!

één maand geleden

Reactie op bobbie3000

Bij mij ook nog weinig verschil hoor maar wel meer aan het oppervlak dan vo ...
Haha in mijn kringen wel, gebruikte mijn ouders vroeger ook al. Denk niet dat het in de Van Dale staat though 😅

één maand geleden

Reactie op DC22

Mijn navel komt nu meer naar voren en staat gelijk met de huid van mijn bui ...
Echt? Waarom vond je dat lelijk? Ik vind het echt bij een zwangere buik horen!

één maand geleden

Reactie op bobbie3000

Echt? Waarom vond je dat lelijk? Ik vind het echt bij een zwangere buik hor ...
Jaaa ik vind het niet zo mooi om dat door mijn kleding heen te zien 😇🫢 Ik stopte die navel ook altijd ‘terug’ door zo’n strak broekje te dragen.

één maand geleden

Mijn navel is nu al bijna geen navel meer. Dat was aan het einde van mijn vorige zwangerschap ook zo. Wel pas aan het einde. Uiteindelijk kwam mijn navel vanzelf weer terug/zag deze er weer uit als voor de zwangerschap.

één maand geleden

Ik zie nog helemaal geen verschil eig

één maand geleden

Bij mn vorige zwangerschap heeft mn navel nooit geplopt. Na de bevalling is het normaal teruggetrokken. Wel is het velletje daarboven (zeg maar.. waar een navelpiercing ik zou gaan) een stukje losser geworden. Heb zelf het idee dat mn navel nu (20wkn) al wat meer naar buiten steekt dan dat hij bij mn vorige zwangerschap ooit heeft gedaan, dus ben benieuwd

één maand geleden

Bij mn vorige vond ik t heel gek voelen de laatste maand omdat hij toen helemaal plat was door de druk van binnen 😂. Alles is weer terug gegroeid, dus daar geen zorgen over 😉