22 Reacties

één maand geleden

12.1 misselijk nu sinds een week weg. Maar als ik teveel zoet eet achter elkaar heb ik het wel soms nog. Hoe gaat het verder?

één maand geleden

Ben morgen 13 weken. Savonds ook echt heel erg misselijk. Ik hoop echt dat het snel weg trekt

één maand geleden

Bij mij nam het afgelopen dagen af maar is het vandaag weer 10x zo hard teruggekomen 🤮. Bijna 11 weken

één maand geleden

Het was echt nog goed te doen. Wel elke ochtend mega broert en bogen de wc maar bij de 1e kon ik 13 weken niks binnenhouden ( en opeens over) heb nu wel soms slechtere dagen ineens en soms nergens last van.. hopelijk nig max 2 weken haha

één maand geleden

Het wordt minder maar de vieze smaak is nog steeds aanwezig. Ik ben zaterdag 12 weken. Ik kan nog steeds geen vlees eten. En ik leef nog steeds van vega pasta of pizza.

één maand geleden

10-4 weken en nog elke dag misselijk. Pff dames als ik dit van jullie hoor dan duurt dit voor mij ook nog wel even. Het helpt wel om heel de dag door kleine beetjes te eten om niet te veel schommelingen in suiker spiegel te veroorzaken. Maar dan nog. Ik werk nog fulltime en soms kom je er toch even niet aan toe en dat merk ik dan snel genoeg. Eind van de middag is de maag leeg + energie 0 = recept voor misselijkheid. Aan avondeten wil ik dan niet meer denken, maar het moet gebeuren anders wordt het alleen maar erger xD Vlees is rampzalig smerig overigens, hebben jullie dit ook?

één maand geleden

Net 11 weken en was de afgelopen 2 weken in Griekenland en daar was het bar en boos qua misselijkheid. Kwam denk ik door het wat zwaardere en vette eten. 😂 Nu klein weekje thuis en het gaat een stuk beter. Alleen nog een beetje na het avondeten, maar niet meer zo erg als eerst. Hopelijk blijft het zo.

één maand geleden

Reactie op yuciena96

10-4 weken en nog elke dag misselijk. Pff dames als ik dit van jullie hoor ...
Dat met vlees heb ik ook. Klein stukje krijg ik nog weg, maar met de vakantie zat mijn man een mixed grill te eten en alleen ernaar kijken was al megaranzig. 😂

één maand geleden

Reactie op yuciena96

10-4 weken en nog elke dag misselijk. Pff dames als ik dit van jullie hoor ...
Ja vlees is echt niet lekker. Ik eet ook niks van vlees. Vis hetzelfde verhaal. Ik hoop dat ik volgend weekend beter ben in verband met de strand.

één maand geleden

Reactie op Mysecret

Ja vlees is echt niet lekker. Ik eet ook niks van vlees. Vis hetzelfde verh ...
*strandvakantie.

één maand geleden

Hier nu richting 10 weken en voel me nu al een aantal dagen veel beter! Juist wel veel trek in vlees en vis haha!

één maand geleden

Hier nog maar iets minder helaas niet veel. 12+3.

één maand geleden

Reactie op yuciena96

10-4 weken en nog elke dag misselijk. Pff dames als ik dit van jullie hoor ...
Jaaa ik ben spontaan vegetarisch geworden 😂😭. Ben normaal dol op vlees en vis maar oh my.. die geur alleen al 🤮

één maand geleden

12+2 en het neemt niet af. Ik ben al vanaf week 8 niet meer werkzaam omdat het niet kon en uberhaupt mezelf verzorgen is een ramp. Laat staan wat eten/drinken etc.

één maand geleden

Ik ben 12+1 en ik vind het echt veel beter!! Her en der nog een misselijke dag, maar echt niet meer zoals eerst

één maand geleden

Nog steeds misselijk met 12+4 maar ik neem nu tabletjes sinds 2 dagen die helpen wel lijkt het. Vorige zwangerschap tot ongeveer 18 weken geduurd. Dus daar reken ik nu ook maar gewoon op.

één maand geleden

Ik 11+3 en weer opnieuw misselijk en moe. Het was opeens een week weg. Idd rond het avond eten het ergst. Ik neem dan suprimal.

één maand geleden

Merk sinds mijn post vorige week wel duidelijk verbetering... zeker de laatste 2 dagen minder moe en minder misselijk. Er is hoop!

één maand geleden

13+3 en eindelijk verbetering in zicht. Bij mijn vorige zwangerschap tot 30 weken misselijk. Dus ben heel dankbaar! Gebruik wel medicatie, want zonder die medicatie kan ik het niet aan.

één maand geleden

Reactie op Baby22025

Merk sinds mijn post vorige week wel duidelijk verbetering... zeker de laat ...
Wat fijn! Ik heb gisteren nog wel overgegeven, maar dat is nu ook echt anders dan eerst. Eerst voelde ik me echt ziek daarvoor en daarna, en nu is het overgeven &klaar. Heb jij dat ook? En inderdaad veel minder moe! Echt zo fijn