26 Reacties

2 jaar geleden

Jammer genoeg is het wat valse hoop gezien je kwaaltjes op een zwangerschap lijken, maar ook op kwaaltjea door progesteron. Als je pas binnen een week ongesteld wordt en al een week kwaaltjes hebt vrees ik dat het niet van een zwangerschap komt. Maar! Ik had sterke krampen op 5 en 6 dpo. Ik dacht eerst dat het mijn darmen waren, de krampen bleven licht aanhouden. Op 9 dpo teste ik negatief, maar in de avond merkte ik dat mijn borsten pijn deden. Op 10dpo heb ik licht positief getest! Vandaag 11 dpo test ik eenzelfde tuurstreepje, maar mijn borsten doen meer mijn en de krampen worden weer sterker. Dus ja ik had lichte kwaaltjes voor een positieve test, maar dus wel maar 1 dag voor de positieve test.

2 jaar geleden

Vorige week vrijdag al klachten van borsten/buik/hoofdpijn. Test negatief, afgelopen vrijdag sterk positieve test in handen, had het dus toch goed gevoeld toen

2 jaar geleden

Reactie op Amooijweer93

Vorige week vrijdag al klachten van borsten/buik/hoofdpijn. Test negatief, ...
Dan hou ik hoop❤️ en van harte gefeliciteerd 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Ikigai

Jammer genoeg is het wat valse hoop gezien je kwaaltjes op een zwangerschap ...
Ik heb vorige week vrijdag ongeveer mijn eisprong gehad dus vandaag 9 dpo dus ik wacht het rustig af. Heb ook vorige week vrijdag mee gedaan met buikspier kwartier maar daar ook dagen en zere rug van gehad 😅

2 jaar geleden

Reactie op Ikigai

Jammer genoeg is het wat valse hoop gezien je kwaaltjes op een zwangerschap ...
In ieder geval gefeliciteerd ❤️

2 jaar geleden

Reactie op Sinnige

Ik heb vorige week vrijdag ongeveer mijn eisprong gehad dus vandaag 9 dpo d ...
9 dpo was ik ook nog negatief dus kan echt nog alle kanten op 🍀dat je kwaaltjes waarschijnlijk niet van een zwangerschap komen gezien de tijd wil natuurlijk niet zeggen dat je niet zwanger kan zijn ❤ Hopelijk krijg je nog een 2e streepje!

2 jaar geleden

Reactie op Ikigai

9 dpo was ik ook nog negatief dus kan echt nog alle kanten op 🍀dat je kwaa ...
Ah super lief u geeft me nog een beetje hoop. En anders volgende ronde! Heb al een mooie gezonde dochter , maar gun haar zo erg een lief broertje of zusje waarin niet te veel leeftijdsverschil zit.

2 jaar geleden

Ik had zelfs 10 en 11dpo nog negatieve testen en alle hoop opgegeven. Daardoor ook alle lichamelijke veranderingen volledig op PMS gegooid. 14dpo een positieve test (licht streepje + digitale). En pas met 4+4 een echt knaller van een test.

2 jaar geleden

Hier! Met 10 dpo compleet omo witte early test. 13 dpo licht maar toch duidelijke positieve test! Wacht nog een knaller..

2 jaar geleden

Hier 13 DPO een mini licht streepje op dee early test van de action, daarna clearblue en positief 1-2 weken! Action test daarna weer negatief, morgen weer met ochtendurine opnieuw testen!

2 jaar geleden

Reactie op DC22

Ik had zelfs 10 en 11dpo nog negatieve testen en alle hoop opgegeven. Daard ...
Gefeliciteerd ❤️ ik wacht dan alles nog even af

2 jaar geleden

Reactie op NorahNaica

Hier! Met 10 dpo compleet omo witte early test. 13 dpo licht maar toch duid ...
Gefeliciteerd 🥰

2 jaar geleden

Reactie op xosuve

Hier 13 DPO een mini licht streepje op dee early test van de action, daarna ...
Gefeliciteerd ❤️

2 jaar geleden

Ik heb 3 dagen voor NOD een early test van clearblue gedaan en die was negatief. Op de NOD toch maar weer een test gedaan en hartstikke positief!

2 jaar geleden

Reactie op xosuve

Hier 13 DPO een mini licht streepje op dee early test van de action, daarna ...
Ik vind dit dus zo verwarrend. Gisteravond nog een test van de action gedaan (onderste), deze kwam met een ministreepje. Vanmorgen 2 x Clear Blue en die gaf aan niet zwanger (met ochtendurine) Hoe kan dit nou… Wat moet ik geloven/ aanhouden? Inmiddels 14DPO. Ik vind dit zo verwarrend

2 jaar geleden

Reactie op xosuve

Ik vind dit dus zo verwarrend. Gisteravond nog een test van de action gedaa ...
Ik had hetzelfde in februari, eerst echt knaltesten en daarna niet meer helaas .. Ik hoop dat ze alsnog oplopen, anders even bloed laten prikken?

2 jaar geleden

Reactie op xosuve

Ik vind dit dus zo verwarrend. Gisteravond nog een test van de action gedaa ...
Het zou kunnen dat het heel snel is fout gegaan 😪

2 jaar geleden

Ik testte 10 dpo positief. 8 en 9 ook negatief. Maar toch zweer ik erbij dat ik van alles al heb gevoeld toen. Last van onderin en vage menstruatie krapjes. Dat begon vanaf 3/4dpo. Denk dat ik dus de innesteling wel degelijk heb gevoeld. Op 8 dpo 1 felle steek en 2 dagen later positieve test. Ze lopen nu mooi op en zit inmiddels op 14dpo

2 jaar geleden

Ik testte 10 dpo positief. 8 en 9 ook negatief. Maar toch zweer ik erbij da ...
Onderrug moet er staan

2 jaar geleden

Reactie op Cristel1991

Ik had hetzelfde in februari, eerst echt knaltesten en daarna niet meer hel ...
Ah en hoe is het toen afgelopen? Was de zwangerschap niet goed? :(