21 Reacties

4 maanden geleden

Vodka heb je doorzichtig doe je er water in 😂

4 maanden geleden

Ik heb gewoon alcohol vrije wijn gekocht en het etiket er af gehaald. Bij mij kijkt er niemand alsnik het inschenk dus dat in een wijnglas niemand heeft iets gemerkt

4 maanden geleden

Dubbelfris 😉

4 maanden geleden

Ice tea green, eventueel met wat water mengen? Alleen niet zo lekker misschien als het gemengd is haha. Vorige keer had ik alcoholvrije wijn gehaald voor mijn verjaardag en die in een lege "normale" fles over gegoten. Persoonlijk vind ik alcoholvrije (witte) wijn geen aanrader haha😂🤢. Alcoholvrije prosecco vond ik dan wel weer lekker!

4 maanden geleden

Je hebt ook 0.0 wijn. Kan je gewoon zelf inschenken in de keuken en zorgen dat de fles op een plek staat waar ze hem niet toevallig zien ;) zo ben ik de kerst doorgekomen en alleen mijn moeder wist het. Niemand die iets op viel. Er is ook 0.0 bier maar het ligt eraan of je normaal ook bier drinkt :)

4 maanden geleden

Oh lastig he! Er zijn best okay 0.0 wijnen die kan je overschenken in een normale fles. Alleen zorgen dat je het niet perongeluk mixt met de wijn die je voorzet aan je ouders en vrienden... Ik heb voor morgen het zelfde probleem! Alleen drink ik normaal bier en niet uit glas. Dus moet ook nog even wat denken waarom ik morgen geen bier drink.

4 maanden geleden

Ik vind de sauvignon blanc van Viverty wel oké. Ik heb deze overgeschonken in een andere fles 🙈 Wel op goed geluk dat niemand anders een wijntje wil en deze zelf gaat inschenken…

4 maanden geleden

Dubbelfris appel perzik lijkt qua kleur heel erg op wijn! Of kinderchampagne zonder prik 😉

4 maanden geleden

Reactie op FloorH94

Oh lastig he! Er zijn best okay 0.0 wijnen die kan je overschenken in een n ...
Wat ik heb gedaan is van een paar 0.0 biertjes het etiket afgeweekt door hem in water te leggen, en van het biertje mét alcohol ook, en die (na het drogen) dmv melk op het 0.0 biertje geplakt 😅. Dan is alleen de dop anders maar dat valt meestal niet op.

4 maanden geleden

Groene ice tea in een wijnglas

4 maanden geleden

Heb bij mijn vorige zwangerschap toen vriendinnen langs kwamen limonade zo verdund dat het precies dezelfde kleur had als hun rose. Niemand die iets in de gaten had :)

4 maanden geleden

Druivensap kan prima voor rode wijn doorgaan! En inderdaad dubbelfriss als witte wijn

4 maanden geleden

Alcoholvrije prosecco van Viverty! En dat eventueel overschenken in een andere fles!

4 maanden geleden

Ice tea green lijkt op witte wijn :) en je hebt van natureo een 0,0 sparkling wijn, die kan goed door voor prosecco en vond m nog lekker ook 😁 Andere 0,0 wijn kan ook, maar vond zelf de meeste echt vies 🙈

4 maanden geleden

Reactie op jaleo

Heb bij mijn vorige zwangerschap toen vriendinnen langs kwamen limonade zo ...
deze is heeel slim !

4 maanden geleden

Bietensap kan nog wel eens super wijn achtig ogen. Ook goed voor de bloedaanmaak

4 maanden geleden

Ice tea green werkt inderdaad perfect! Afhankelijk van welke wijn je hebt, lijkt deze echt precies hetzelfde! Wij schenken altijd een wat romige chardonnay en die kleuren zijn echt perfect. Leeg flesje bewaren en vullen maar!!

4 maanden geleden

Freixenet bij de jumbo. Is een droge witte wijn. 0.0% alcohol en erg lekker. En niemand had wat door.! En met het weekendje weg met vrienden heb ik die over geschonken in een fles chardonnay die leeg was😂

4 maanden geleden

Hoi! Ik heb hetzelfde probleem en vanavond een ‘feest’ van vrienden. Ik neem een flesje bier en vul deze bij toiletgang met water. Niks aan het handje ;)

4 maanden geleden

Faber 0,0 wijn van Gall&Gall. Echt lekker. Als je zegt dat net echte wijn is zal je t ook geloven!