21 Reacties

11 maanden geleden
Ice tea green, eventueel met wat water mengen? Alleen niet zo lekker misschien als het gemengd is haha. Vorige keer had ik alcoholvrije wijn gehaald voor mijn verjaardag en die in een lege "normale" fles over gegoten. Persoonlijk vind ik alcoholvrije (witte) wijn geen aanrader haha😂🤢. Alcoholvrije prosecco vond ik dan wel weer lekker!

11 maanden geleden
Je hebt ook 0.0 wijn. Kan je gewoon zelf inschenken in de keuken en zorgen dat de fles op een plek staat waar ze hem niet toevallig zien ;) zo ben ik de kerst doorgekomen en alleen mijn moeder wist het. Niemand die iets op viel.
Er is ook 0.0 bier maar het ligt eraan of je normaal ook bier drinkt :)

11 maanden geleden
Oh lastig he! Er zijn best okay 0.0 wijnen die kan je overschenken in een normale fles. Alleen zorgen dat je het niet perongeluk mixt met de wijn die je voorzet aan je ouders en vrienden...
Ik heb voor morgen het zelfde probleem! Alleen drink ik normaal bier en niet uit glas. Dus moet ook nog even wat denken waarom ik morgen geen bier drink.

11 maanden geleden
Reactie op FloorH94
Oh lastig he! Er zijn best okay 0.0 wijnen die kan je overschenken in een n ...
Wat ik heb gedaan is van een paar 0.0 biertjes het etiket afgeweekt door hem in water te leggen, en van het biertje mét alcohol ook, en die (na het drogen) dmv melk op het 0.0 biertje geplakt 😅. Dan is alleen de dop anders maar dat valt meestal niet op.

11 maanden geleden
Reactie op jaleo
Heb bij mijn vorige zwangerschap toen vriendinnen langs kwamen limonade zo ...
deze is heeel slim !

11 maanden geleden
Ice tea green werkt inderdaad perfect! Afhankelijk van welke wijn je hebt, lijkt deze echt precies hetzelfde! Wij schenken altijd een wat romige chardonnay en die kleuren zijn echt perfect. Leeg flesje bewaren en vullen maar!!

11 maanden geleden
Hoi! Ik heb hetzelfde probleem en vanavond een ‘feest’ van vrienden. Ik neem een flesje bier en vul deze bij toiletgang met water. Niks aan het handje ;)