16 Reacties

één maand geleden

Fijn toch! Lekker van genieten. Hier zijn de kwaaltjes ook nagenoeg allemaal weg. Een goede echo zegt meer dan wel/geen kwaaltjes hebben 😊

één maand geleden

Ik heb vanaf 12/13 weken precies het zelfde. Op de obstipatie na echt nergens last van. En afgelopen woensdag met 15+2 een goede echo gehad. Dus denk dat wij gewoon van geluk mogen spreken haha! 👏🏼🥳

één maand geleden

Kwalen en dus ook het ontbreken daarvan zeggen niks. Bij de meeste zwangeren nemen de kwalen af in het tweede trimester. Daarbij denk ik ook dat de zwangeren die wel kwalen hebben eerder geneigd zijn dit te delen. Ik zou vooral proberen dit in je achterhoofd te houden wanneer je je even zorgen maakt en te genieten van het niet hebben van kwalen.

één maand geleden

Het is overigens ook heel normaal dat de klachten weggaan na het eerste trimester. Je lichaam went dan aan het hormoon. Het is eerder pech hebben als je er wel langer last van hebt :)

één maand geleden

Same here! Af en toe alleen geen eetlust, en wat moeite met geuren, maar ik heb dan ook wel een hele goede neus, gaat alles nu veel beter. Echo top, ik kies niet voor de 13- weken echo, ondanks ik medisch ben, but im doing fine! Lekker genieten ervan en doen waar je energie voor hebt.

één maand geleden

Wees blij haha! Mijn zus had dit ook en ik heb nu denk ik mijn en haar gemiste kwaaltjes in een 🤣 Het is heel normaal om je goed te voelen in het 2e trimester, probeer er echt van te genieten ❤

één maand geleden

Ja hier nog een heb alleen wat meer trek de laatste tijd meer niet

één maand geleden

Hier ook geen tot weinig kwaaltjes en ook drie goede echos gehad. We hebben gewoon geluk :)

één maand geleden

Nergens last van. Mijn hele eerste zwangerschap ook precies nul kwaaltjes gehad dus ik ben niet verbaasd dat het nu weer zo verloopt. Lekker van genieten en reken jezelf tot één van de lucky ones 😉

één maand geleden

Weinig klachten ook,nu 13 weken wel wat meer last van hoofdpijn en vermoeider. Maar ik mag niet klagen. Ik eet lekker en voel me voor de rest prima 🥰

één maand geleden

Jaa hier ook al vanaf 11-12 weken nergens last van, inmiddels 15+5. Ik zou zeggen: heerlijk, probeer er vooral van te genieten!!! 🥰

één maand geleden

Hier sinds vorige week vrijdag ook nauwelijks ergens meer last van. Nog wel wat moe maar de misselijkheid en het overgeven is gelukkig gestopt. Vandaag precies 15 weken

één maand geleden

Ik heb nooit laat van iets gehad ben nu bijna 14 weken, beetje rommelende darmen dat was het. Maakte mij hier ook veel zorgen over, maar na de goede echo’s geniet ik er maar van 😁

24 dagen geleden

Hier ook nergens last van gehad. Nu bijna 15 weken. En ik vond dat ook raar. Je voelt je minder zwanger ofzo. Goed kunnen eten, niet misselijk en niet overgeven, maar ook nog geen gewichtstoename of buikje. Ik voel er niks van. In het begin voelde dat echt raar. Maar nu heb ik ook vertrouwen in mijn zwangerschap. Ik zou me druk maken als ik teveel aankom, ga ik me nu ook druk maken als ik niks aankom? Haha zo word ik wel een stresskip. Mijn moeder zei dat haar buikje pas kwam na 5,5 maand. Dus we zien het allemaal wel. De controles zijn allemaal goed, dus het gaat goed met mij! Genieten dat ik geen last heb van alle ongemakken!

24 dagen geleden

Morgen ben ik 16 weken en ik heb vanaf het begin van deze zwangerschap ook geen kwaaltjes op af en toe wat rommelende darmen en gevoelige borsten na. Lekkere van genieten. Iedere vrouw en lijf is anders en wilt dus niets zeggen over hoe het gaat met je kindje. ☺️☺️

22 dagen geleden

Tot 13 weken nergens last van gehad, alleen vermoeidheid! Nu heb ik helaas griep gekregen, hopelijk is het snel over.