15 Reacties

2 maanden geleden

Ik ook hoor lekker vakantie bij familie en de hele dag liggen😵‍💫

2 maanden geleden

Herkenbaar, ik heb ook nergens zin in. Wat me ook weer stoort, want ik heb ook geen zin om nergens zin in te hebben. Snap je? 😅

2 maanden geleden

Dat heb ik ook. Alleen weet verder niemand nog van de zwangerschap. Dus dat is eigenlijk ook irritant. Ook op het werk! Voel me zoooo lui en moe.

2 maanden geleden

Heel herkenbaar 🫣 ben niet vooruit te branden! Lig het liefst op de bank, moet me er toe zetten om iets te doen.

2 maanden geleden

Herkenbaar.. en vervolgens wil m'n hoofd zoveel, maar mn lichaam wil niet. En heb ook nog een kleine van 15m rondrennen.. Hopelijk wordt het het 2e trimester beter!

2 maanden geleden

Heel herkenbaar. Heb echt 0 motivatie om iets te doen. Motivatie verzamelen om ook maar iets te doen kost al zoveel energie. Ook echt 0 zin in werk, hoe lang mn weekend ook was 😅

2 maanden geleden

Zo herkenbaar! Werken gaat nog, tenminste afleiding. Maar alles eromheen is te veel, al helemaal het huishouden 😅

2 maanden geleden

Reactie op Hansje87

Herkenbaar, ik heb ook nergens zin in. Wat me ook weer stoort, want ik heb ...
Ja haha. Ik wil van alles maar blijf gewoon zitten waar ik zit me te ergeren dat ik maar zit jaha

2 maanden geleden

Reactie op Ina33

Herkenbaar.. en vervolgens wil m'n hoofd zoveel, maar mn lichaam wil niet. ...
Hier ook idd een van nu net 16 maand om me heen rennen haha

2 maanden geleden

Herkenbaar. Had afgelopen week vakantie heb alleen maar geslapen en op de bank of bed gelegen,

2 maanden geleden

Reactie op jopieee

Hier ook idd een van nu net 16 maand om me heen rennen haha
Best pittig he 🫣

2 maanden geleden

Ik heb ook neeeergens zin in en merk dat ik een lichtelijk schuldgevoel begin te krijgen naar m’n dochter van 2. Die wilt met mama spelen maar mama wilt alleen maar op de bank liggen en/of slapen 😂

2 maanden geleden

Dit herken ik zoooooo hahaha alsof ik Dit zelf geschreven zal hebben🤣

2 maanden geleden

Heel herkenbaar! Moe, misselijk en somber. Alleen maar op de bank willen liggen en niet vooruit te branden. Hoe gaan jullie hiermee om? En wanneer gaat dit beteren?

2 maanden geleden

Heel herkenbaar hoor! Ik had het de afgelopen weken heel erg. Ik was ook zo moe… voelde me er super slecht over. Inmiddels ben ik minder moe en is de zin om dingen te doen weer terug 🙂 Bij mij was het dus een fase van een paar weken. Komt goed!