13 Reacties

茅茅n maand geleden

Bij shein wat besteld in mn normale maat, wel zwangerschapskleding. Ik ben helemaal blij.

茅茅n maand geleden

Elastiekje om aan te passen aan de hand van hoe straks je het wilt

茅茅n maand geleden

Bij wehkamp heb je goedkope zwangerschapspantalons/broeken, 25 euro per stuk. Die kan je eindeloos combineren. Zou verder dan zwarte hempjes (evt lange mouwen) kopen, met blazer erover die je al in je kast hebt hangen

茅茅n maand geleden

Bij de Temu heerlijke zwangerschaps leggings voor zo鈥檔 14/15 euro per stuk!

茅茅n maand geleden

Reactie op Lisaaa-

Bij shein wat besteld in mn normale maat, wel zwangerschapskleding. Ik ben ...
Ik kijk graag eens rond op schein, maar wil er niets meer kopen (afgezien van leuke knutseldingetjes) door al die chemicali毛n die er blijkbaar in grote hoeveelheden in zouden zitten . Ze hebben echt zoveel leuks voor zwangere vrouwen. Waar vind ik die in andere winkels 馃槶

茅茅n maand geleden

Je bent misschien nog net op tijd als je nu even bij h&m gaat kijken, er staat best veel afgeprijsd en vind het wel nette basics.

茅茅n maand geleden

Voor nu in de zomer kan je ook jurkjes zoeken die je na je bevalling nog gewoon kan dragen. Of misschien heb je er al in je kast hangen?

茅茅n maand geleden

Vinted! Ik heb hele nette kleding, ook pantalons en blousjes, hier vandaan. Is een beetje gokken qua maat maar met het meeste kun je je eigen maat aanhouden bij zwangerschapskleding. Of de mensen vragen hoe de pasvorm is. En wat dingen op shein, maar dat is persoonlijk of je daar wel of niet wil bestellen

茅茅n maand geleden

H&m en seraphine heeft nu goede sale.

茅茅n maand geleden

Vinted !

茅茅n maand geleden

Shein

茅茅n maand geleden

Shein!! Gisteren 11 kledingstukken gekocht voor 120 euro. Lange jurken, ribbed broeken, hemdjes , broekjes , zomerpakjes enzovoort enzovoort. En dan wel met het zicht dat ik het in de winter ook kan dragen

茅茅n maand geleden

Thanks voor jullie reacties, ik ga eens kijken bij SHEIN