17 Reacties

茅茅n maand geleden

Ja hoor neusspray met zoutoplossing mag gewoon

茅茅n maand geleden

Wel met zoutoplossing

茅茅n maand geleden

Hier hetzelfde, heb het maar niet gedaan, nu na een paar dagen gelukkig minder last. Bij mij werkt neusspray met alleen zoutoplossing niet. Oprechte vraag, werkt dat uberhaupt bij iemand wel die echt helemaal dicht zit? 馃槀

茅茅n maand geleden

Reactie op RomyMM

Hier hetzelfde, heb het maar niet gedaan, nu na een paar dagen gelukkig min ...
Dat is het hele punt! Werkt bij mij dus ook niet.. In de bijsluiter van die met Xylometazoline staat niet dat je niet niet mag gebruiken maar dat je je huisarts moet raadplegen. Staat ook niet op het doosje of zo dus ben een beetje confused

茅茅n maand geleden

Ik heb een kussen onder mijn matras gedaan. Dus ik lig verhoogd. Idd afzien.

茅茅n maand geleden

Reactie op noes1x

Dat is het hele punt! Werkt bij mij dus ook niet.. In de bijsluiter van die ...
Ja ik twijfelde ook, omdat er idd nergens staat dat het NIET mag. Maar las wel dat de bloedvaten vernauwen end at vond ik een beetje een eng idee met de baby 馃槄 Ik probeer zo veel mogelijk op 1 zij te blijven liggen, vaak gaat 1 neusgat dan wel een soort van open 馃槄馃槄

茅茅n maand geleden

Ik gebruik gewoon neusspray met xylomethazoline. Er is niet genoeg onderzoek naar gedaan om het veilig te verklaren, daarom word het afgeraden. Vorige zwangerschap ook gedaan, wel echt zo min mogelijk

茅茅n maand geleden

.

茅茅n maand geleden

Reactie op soofjes

.
Ohhh goed om te weten, zeker voor het slapen gaan is het gewoon fijn om wat meer lucht te krijgen 馃槀

茅茅n maand geleden

Je mag het toch gewoon kortdurend gebruiken?

茅茅n maand geleden

Reactie op RomyMM

Hier hetzelfde, heb het maar niet gedaan, nu na een paar dagen gelukkig min ...
Ik vraag me ook altijd af of 眉berhaupt die zoutoplossing neusspray bij iemand wel werkt. Wat je wel kunt doen is je neus doorspuiten met NaCl (zoutoplossing dus). Spuitje vullen en op een neusgat zetten en spuitje leegspuiten. Zo spoel ik ook de neus van mijn zoontje schoon als hij verkouden is. Zeer effectief!

茅茅n maand geleden

Helpt een beetje vicks om de neus niet? Of goed stomen en snuiten voor het slapengaan?

茅茅n maand geleden

Reactie op ABC1237

Helpt een beetje vicks om de neus niet? Of goed stomen en snuiten voor het ...
Vicks wordt afgeraden bij de zwangerschap.

茅茅n maand geleden

De app MediMama kan je misschien gebruiken. Dit werd mij aangeraden door de verloskundige, ZwangerHap maar dan voor medicatie

25 dagen geleden

Reactie op LV00

Vicks wordt afgeraden bij de zwangerschap.
Oh dat wist ik niet (3e kindje al 馃). Luv dan? Dat mag vanaf 6 maanden bij baby鈥檚

22 dagen geleden

Bij mijn vorige zwangerschap was ik op een gegeven moment zo niet lekker, dus ik heb er wel voor gekozen xylomethazine te gebruiken, mijn kindje is gewoon gezond geboren 鉂わ笍 Bij paracetamol in de bijsluiter staat bij sommige ook niet gebruiken.