55 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op Es2025
Precies hetzelfde hier qua tijden. Als hij rond 23u geen voeding krijgt kom ...
Wij hebben laatst geprobeerd om de voeding van 23:00 niet te geven. 2 dagen en toen maar weer gewoon gedaan.
Ene keer kwam ze nameljjk zelf voor een fles om 23:00 en de andere keer om 01:00 en toen gewoon weer om 04:30🥲
7 maanden geleden
Eerst kon onze jongen nog wel ns doorslapen dat was dan max van 22/23 tot 5 ongeveer. N paar weken is het iedere nacht rond 23 uur droomvoeding en dan komt hij weer rond 2 daarna 5 en daarna 7 ongeveer. Daarna slaapt hij ook vaak nog wel maar helaas geen grote blokken meer in de nacht. Ik geef bv op verzoek trouwens en hoor ook van veel mama's dat het heel normaal is dat ze nog nachtvoedingen op deze leeftijd (13 weken) willen dus ik wacht het geduldig af tot hij zover is. Kijk er wel naar uit moet ik zeggen hahah.
7 maanden geleden
Reactie op LV00
Wij hebben laatst geprobeerd om de voeding van 23:00 niet te geven. 2 dagen ...
Ja wij hebben het ook geprobeerd. Hij valt 20u netjes in slaap en we kunnen hem gwn wegleggen zonder moeite maar als we niet dreamfeeden komt hij standaard tussen 3-5u.
Voor onze eigen nachtrust zijn we het gwn weer gaan geven om 23.30. Ik moet echt mijn schoonheidsuurtjes pakken anders overleef ik het niet overdag hahaha.
7 maanden geleden
Reactie op Laura95San
Eerst kon onze jongen nog wel ns doorslapen dat was dan max van 22/23 tot 5 ...
Haha ja daarom dat ik het ook prima vind hoor, maar er is om ons heen nogal een babyboom geweest, en echt ál die babies slapen al door, dus was gewoon benieuwd of we niet de enige waren met nog nachtvoedingen🤭
(Wij geven de kv)
7 maanden geleden
🙋🏽♀️ hier 1-2 nachtvoeding. Bij m’n oudste was t nog veel erger. Doorslapen zonder voeding op deze leeftijd is echt uitzonderlijk hoor ☺️
7 maanden geleden
Hier gaat mijn zoontje (11w) vaak pas echt de nacht in om 21:00. Dan slaapt hij vaak tot 4/5 uur tot hij zelf wakker word voor zijn voeding. Het maximale wat tussen zijn laatste voeding en de volgende zit is 8 uur. En dat vind ik al echt een luxe 😅 Daarna slaapt hij vaak nog 4 uur en dan begint de ochtend.
7 maanden geleden
Hey hier is me dochter 4 maanden en wij hebben een heel erg vergelijkbaar ritme, vaak is het rond 23:30 laatste fles en dan ga ik ook slapen en om 5 uur komt ze weer, ben dan ruim 45 mij bezig en dan als ik weer slaap om 6 uur gaat helaas de wekker om 7:30 want me man gaat werken en moet er uit voor me oudste dochter. Dus zijn weinig uurtjes slaap op het moment en als ik er om 10 a 11 uur bij ga liggen tja dan komt ze toch zo voor die fles als ze zelf niet komt dan komt ze om 2 a 3 uur en dan om 6 uur weer, dus dat werkt ook echt niet. Het is nog even doorzetten en hopen dat het snel beter word😃
7 maanden geleden
🙋🏽♀️ hier 1-2 nachtvoeding. Bij m’n oudste was t nog veel erger. Doorsla ...
En toch ken ik er 5 om me heen van rond dezelfde leeftijd die al doorslapen en 0 die nog niet doorslapen🥲😂
Maargoed had dit bij mijn zoontje ook. Met babyzwemmen groepje sliepen alle kinderen (5) door, behalve toen mijn zoontje haha. Hij slaapt nu wel echt fantastisch
7 maanden geleden
Hier ook een baby die nog niet doorslaapt. Ik geef bv op verzoek en baby komt 2 a 3 keer per nacht voor een voeding.
7 maanden geleden
Hier nog zeker 3-4 voedingen tussen 19:00 en 06:30. Geef volledig borstvoeding..ze slaapt wel altijd direct lekker verder na de borst.