Helaas vandaag slecht nieuws gehad. Anderhalve week hadden we een echo. Vanwege pcos wist ik niet hoe ver ik zwanger was en ik werd 4 weken en 5 dagen geschat. Vandaag zouden we intake hebben en zou de vk weer even kijken. Het is mijn tweede zwangerschap en ik voelde het echt niet aankomen. Ik voel me namelijk gewoon zwanger net zoals de vorige keer met wat kwaaltjes. Maar helaas geen kloppend hartje te zien. Ik zou nu 6 weken en 5 dagen moeten zijn. Ze dacht dat het niet meer gegroeid zou zijn vanaf 6 weken en een dag. Super verdrietig natuurlijk maar ik zit al de hele avond in een soort van ongeloof. Ergens denk ik heh maar is het niet gewoon te vroeg? Ik weet dat de vk de proffesional is maar ik vind het lastig te bevatten.
Maar ik moet maar gewoon geloven dat het zo is. Dat je lijf je zo voor de gek kan houden hè? Dat je al die klachten maar gewoon blijft voelen. Ik voelde het gewoon echt niet aankomen misschien zit daar ook mijn ongeloof dat ik dacht dat je zoiets wel zou aanvoelen.
We hebben nu een doorverwijzing naar de gynaecoloog maar misschien dat mijn lichaam het eerder afstoot.
Iemand bekend met dit gevoel?