13 Reacties

9 dagen geleden

Heel herkenbaar, Zodra ik al even op mijn benen sta/loop (vooral stil staan) dan moet ik mijzelf echt vooruit slepen en kost het soms zoveel energie gepaard met verzuurde/vermoeide benen, word dan ook zo naar ervan. Soms heb ik ook momenten dat loop ik gewoon zonder problemen. Soms lijkt het qua vermoeidheid wel alsof je weer in het 1e trimester zit!

9 dagen geleden

Ja enorm moe weer! Hoop dat het over gaat want heb nog best veel te doen voor haar komst 😬

9 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Ja enorm moe weer! Hoop dat het over gaat want heb nog best veel te doen vo ...
Ohnee hier dus ook🙈 wij hebben net de nieuwe kamer van onze peuter af en we moeten nog aan de babykamer beginnen inclusief shoppen😅. Iedereen vraagt constant of alles al af is maar het enige wat we hebben zijn cadeautjes die we hebben gekregen🙋‍♀️

9 dagen geleden

Reactie op Mxxy

Ohnee hier dus ook🙈 wij hebben net de nieuwe kamer van onze peuter af en w ...
Haha oh nee. Wel blij niet de enige te zijn 😄

9 dagen geleden

Reactie op Mxxy

Heel herkenbaar, Zodra ik al even op mijn benen sta/loop (vooral stil staan ...
Jaaa ik was gisteren op de lift aan het wachten en het duurde zeker langer dan een minuut voordat hij op mijn verdieping was… ik kon het bijna niet aan 🙈

9 dagen geleden

Omg ik wilde vandaag ook zo een topic openen. Ik heb nergens zin in, zo moe ben ik. Ik ben alleen maar aan het gapen en heel weinig energie. Het is gewoon niet leuk, je wereld is op die manier echt super klein. Ik werk al een tijdje niet, maar ook iets leuks doen voelt echt te zwaar.

9 dagen geleden

Je bent me voor hahaha ik wilde het net posten! Ik heb nergens last van gehad tot maandag. Toen kakte de drukke week er wel erg goed in.. maar pff ik heb me echt niet zo vermoeiend gevoeld hoor. Heb AL mijn afspraken af gezegd, extra magnesium en lekker extra dekentje erbij gepakt. Mama wilt rusten. 😌😩 Ik neem het er maar van.

9 dagen geleden

Ik dacht al dat ik misschien wat te kort had. Maar ik ben dus niet de enige

9 dagen geleden

Oo hier ook. En vandaag ook dag dat ik bloed chagrijnig ben. Niks is goed. Wil alleen maar slapen. Maar helaas met kleine die hier rond loopt kan dat helaas niet de hele dag. Pff

8 dagen geleden

Ik ook, ik wil met verlof 🤣

8 dagen geleden

Volle maan is ook onderweg, dus ik voel dat ook altijd meteen aan alles... 😳😶‍🌫️🐺

8 dagen geleden

Heel herkenbaar! Ik had dit eerder in de zwangerschap ook toen had ik erg vitamine tekort. Dus ik ga weer even bloedprikken, wie weet komt daar iets uit!

8 dagen geleden

Heel herkenbaar, nu is ook uit mijn bloeduitslagen gekomen dat mijn ferritine zeer laag is. Dus ik weet waar het van komt 😅Heb nu staal tabletten gekregen en hoop dat het beter word .. al moet dat wel 6 weken inwerken zeiden ze 🤭