11 Reacties

7 dagen geleden

Moet ik eerst een nieuwe update doen (zie geen zitten)? Kan de lijst niet vinden?

7 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Moet ik eerst een nieuwe update doen (zie geen zitten)? Kan de lijst niet v ...
Hoi Ikigai, Goed dat je het zegt! Bij sommige apparaten duurt even voordat het getoond wordt. Meestal is dit binnen 24 uur! Laat je het weten als dit niet gebeurt?

7 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Moet ik eerst een nieuwe update doen (zie geen zitten)? Kan de lijst niet v ...
Zie je hem wel via het linkje, trouwens?

7 dagen geleden

Reactie op Roos | 24Baby

Zie je hem wel via het linkje, trouwens?
Het werkt 😁 via de link werd gevraagd of ik de app wilde downloaden dus dacht ga die dan even verwijderen en herinstalleren en nu zie ik de lijst wel staan!

7 dagen geleden

Reactie op Roos | 24Baby

Hoi Ikigai, Goed dat je het zegt! Bij sommige apparaten duurt even voordat ...
Hoi Roos, weet jij misschien of je deze lijst dubbel moet nemen als je een tweeling verwacht? Liefs, Jayan 🪷

7 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Het werkt 😁 via de link werd gevraagd of ik de app wilde downloaden dus da ...
Oeh maar dat is niet de bedoeling. Je zou direct bij de tool moeten komen. Dat ga ik morgen nog even bekijken. Maar fijn dat je er nu in ieder geval bij kan!

7 dagen geleden

Reactie op MamaMetBrandwonden

Hoi Roos, weet jij misschien of je deze lijst dubbel moet nemen als je een ...
Hoi Jayan (bijzondere naam!), Ik zou het kledingdeel denk ik wel dubbel doen, of anders minstens x1,5. (Dus bijvoorbeeld niet 6, maar 8 tot 12 rompers). Verder hoeft het denk ik niet x2😊 (je kan bijvoorbeeld wel een extra slaapzakje/dekentje doen. En natuurlijk twee autostoeltjes. Wellicht nog een extra badcape/handdoek. Maar verder is dubbel niet nodig. Tenzij je flesvoeding geeft, dan zou ik 2 flesjes in huis halen😊). Succes!❤️

7 dagen geleden

Het eerste wat me opvalt: geen mogelijkheid om zelf dingen toe te voegen. Zou vet handig zijn. Verder prima functie!

4 dagen geleden

Handig voor de basics zo der dat je die hele commerciele lijsten hebt met honderden spullen!!

4 dagen geleden

Heel handig, dankjewel!