7 Reacties

één maand geleden

Als ik je verhaal zo lees ben je er al wel uit ;-) bijna alleen maar voordelen behalve wat minder verdienen maar je zegt ook dat jullie dat kunnen hebben. Ik zeg lekker doen!

één maand geleden

Ja alleen opvang geld word duurder doordat 2e kindje en dag meer

één maand geleden

Heb je een goed overzicht van jullie inkomsten en uitgaven? En heb je al een proefberekening gemaakt van de opvang? Lastig dat je het zo snel moet laten weten!

één maand geleden

Hoihoi, ik werk ook in de zorg, onregelmatig en vroeg beginnen! Weet natuurlijk niet wat voor een baan het is, maar qua tijden en vaste dagen lijkt mij het ideaal. Mijn zoontje gaat voorlopig nog niet naar school, maar tegen die tijd dat het nodig is moet ik ook naar ander werk gaan zoeken. Is het wel een baan in de zorg of volledig iets anders?☺️

één maand geleden

Ben benieuwd naar welk soort baan je gaat?:) gewoon interesse maar klinkt goed

één maand geleden

Als iemand die werkt in de zorg, een kindje van 3 en 2e op komst snap ik je afwegingen helemaal en eerlijk, als ik ervoor zou kunnen kiezen zou ik ervoor gaan! (Mits financieel een optie natuurlijk, maar je zegt dat dat wel lukt). Wat misschien ook goed is om te bedenken, in de zorg is altijd personeel tekort, dus valt het toch tegen, vermoed dat je altijd wel terug kunt!!

één maand geleden

Klinkt als een mooie kans! Als het verschil 100 tot 150 euro bruto minder is, dan zal je er netto helemaal niet zoveel van merken misschien. Je zou ook nog kunnen overwegen om te vragen of het aangeboden salaris met €150 omhoog kan, nooit geschoten is altijd mis. Maar de zekerheid van vaste dagen zal je denk ik wel veel rust en balans bieden; en dat is ook wel weer wat waard natuurlijk:) Succes 🤞🏼