9 Reacties

23 dagen geleden

Zorgen dat hij telefonisch bereikbaar is en niet meer dan 2 drankjes drinkt en geen drugs gebruiken mocht hij dat doen. Als de eerste weeën komen zal dat waarschijnlijk nog onregelmatig zijn en heeft hij over het algemeen meer dan tijd genoeg om thuis te komen. Ik zou alleen niet op bijv 3uur rijden gaan zitten. Aan de andere kant kan het ook wel fijn en speciaal zijn om deze avond bewust samen door te brengen, want vanaf volgend jaar is alles anders!

23 dagen geleden

Reactie op Cupcake19

Zorgen dat hij telefonisch bereikbaar is en niet meer dan 2 drankjes drinkt ...
Wat n lieve reactie, gelukkig geeft die zelf net aan dat die absoluut niet van me weggaat en lekker met ze tweeën gaan genieten.. hij haalt het volgend jaar wel in op t jaarlijkse feestje die we dit jaar overslaan, hij moet van mij niet thuis blijven maar bied het zelf aan🥺

23 dagen geleden

Reactie op beau07

Wat n lieve reactie, gelukkig geeft die zelf net aan dat die absoluut niet ...
Kijk, zoals het hoort! Heel fijn. Mijn man en ik laten elkaar ook veel vrij. Hij gamet ook regelmatig bij vrienden. Maar de afspraak was idd ook vanaf 36 weken in de buurt, geen gekke poespas en altijd bereikbaar. Geniet ervan met zijn tweetjes met oud op nieuw. Wij zijn na 5 jaar met zijn drieën vanaf feb met zijn vieren.

23 dagen geleden

Reactie op Cupcake19

Kijk, zoals het hoort! Heel fijn. Mijn man en ik laten elkaar ook veel vrij ...
Jaa vindt dat wel prettig elkaar los kunnen laten, je hebt buiten elkaar ook nog een sociaal leven.. mijn vriend gamet dan niet, maar werkt 7 dagen in de week dus kan zijn ontspanning bij vrienden niet ontnemen… ik ben altijd in en om huis en kan daarom ook regelmatig lunchen of dergelijke. Op woensdag hebben we standaard date night 🫣 Wij gaan zeker genieten met ze tweetjes en hebben ook onlangs een babymoon gehad… jullie ook een fijne avond met ze drieën, nog een prettige zwangerschap gewenst 💙🩷

23 dagen geleden

Wij vieren het hier thuis met 2 andere stellen, mss is dat nog iets om te overwegen? Dan kan je zelf ook naar bed wanneer je wilt 😇

23 dagen geleden

Reactie op mickey23

Wij vieren het hier thuis met 2 andere stellen, mss is dat nog iets om te o ...
Jaa, alleen iedereen heeft al plannen.. dus lekker met twee 🤗

23 dagen geleden

Bij de 1e was ik 6 januari uitgerekend. We hebben toen gezellig samen met zijn tweetjes oud en nieuw gevierd. Dit leek me iet wat saai, maar het is onverwacht heel speciaal en romantisch geworden.

23 dagen geleden

Reactie op mickey23

Wij vieren het hier thuis met 2 andere stellen, mss is dat nog iets om te o ...
Heb ik vorig jaar gedaan, maar uiteindelijk ben je dan toch zelf de host en veel aan het regelen en lopen. Nu echt geen zin in. Dit jaar waarschijnlijk lekker met z'n tweetjes op de bank, vinden we prima!

23 dagen geleden

Wij vieren oud en nieuw overdag met familie (denk ik. Ivm nichtje van 1 jaar) en savonds afgesproken met een ander stel die ook in blijde verwachting zijn. (Ik 33 en zij 35 weken).