19 Reacties

2 maanden geleden

Je mag volgens mij als je zwanger bent de 30 lopen! Maar dan moet je wel zoveel weken zijn .

2 maanden geleden

Vorig jaar heb ik de Nijmeegse Vierdaagse gelopen, helaas net in de week daarvoor gehoord dat het een missed abortion was, maar pas na de Vierdaagse medicatie genomen dus voelde me ongeveer 11 weken zwanger. Ik moet zeggen het was m’n eerste keer, en vond het heeel pittig. Zeker het vroege opstaan en de misselijkheid. Maar heb de 40km uitgelopen en kwam helemaal goed uiteindelijk. Tip: neem een Uixi (plastuit) mee. Die was af en toe echt mijn redding, ik moest veel plassen en kon zo bij het plas kruis terecht waarvan er veel meer waren dan gewone toiletten. De meeste mannen konden er om lachen en vonden het wel slim.

2 maanden geleden

Ok dat ding heet tegenwoordig Liberpee blijkbaar, ik vind t fantastisch.

2 maanden geleden

Reactie op angelina1995

Je mag volgens mij als je zwanger bent de 30 lopen! Maar dan moet je wel zo ...
Ahh jaa ik wist nog niet dat ik zwanger was toen ik mij inschreef. :)

2 maanden geleden

Reactie op AmandaVos

Ok dat ding heet tegenwoordig Liberpee blijkbaar, ik vind t fantastisch.
Ahh wat top, goeie tip! Dank je wel! Ik kan me heel goed voorstellen dat het pittig gaat zijn! Ben super benieuwd hoe het gaat lopen.

2 maanden geleden

Ik weet dat mijn zus het heeft gelopen toen ze 5 maanden zwanger was. Ik verklaarde haar voor gek😅, maar het is dus wel te doen

2 maanden geleden

Ik heb hem 1x niet zwanger uitgelopen (militair 40 dus met bepakking) tweede keer pril zwanger niet uitgelopen (de 3 daagse van 2022, het was zo verschrikkelijk heet en ik was heel misselijk). Dit jaar heb ik me uitgeschreven. Maar ik ken wel mensen die hem zwanger hebben uitgelopen, dus het is zeker niet onmogelijk! Als je je gewoon goed voelt, zou ik het zeker proberen! Genoeg drinken, kleine beetjes eten, en vooral genieten!

2 maanden geleden

Reactie op Eeneneen

Ik heb hem 1x niet zwanger uitgelopen (militair 40 dus met bepakking) tweed ...
Thanks, nou ben benieuwd hoe het gaat lopen! 🙏🏼

2 maanden geleden

Reactie op aneley1995

Thanks, nou ben benieuwd hoe het gaat lopen! 🙏🏼
Komt vast goed, lekker regelmatig pauze, even met de voetjes omhoog, dat redt je qua tijd makkelijk en de sfeer is geweldig! Als t niet lukt om m uit te lopen is t nog steeds een hele leuke ervaring en een mooi verhaal voor later 😉

2 maanden geleden

Ik zelf niet, maar een vriendin van mij waar ik mee liep was wel zwanger. Ze was met de 4-daagse al 5 mnd zwanger. En heeft de 4-daagse uitgelopen!

2 maanden geleden

Je kan ook altijd nog wijzigen naar 40 km! Dit kan nog tot de maandag. Verder ben ik enkel trouw supporter, heel veel succes!

2 maanden geleden

Reactie op jitte2

Je kan ook altijd nog wijzigen naar 40 km! Dit kan nog tot de maandag. Verd ...
Ja dat zou ik wel gedaan hebben wisselen naar de 40, het moet ook leuk blijven. Maar mogelijk heb je 50 gekozen vanwege je wandelmaatje(s). Moet er niet aan denken dat ik de 50 zou moeten lopen. Ook omdat ik 1 dag veel misselijk was en weinig geslapen heb, en daar werd het uiteindelijk best krap met de finishtijd.

2 maanden geleden

Succes komende week! Pas goed op jezelf en geniet ervan 🤩

2 maanden geleden

Hier met 21 weken de 40 km gelopen. Wel al vanaf mijn 15e 7x de 50 en 8x de 40 uitgelopen. 1x met 21 weken de 40 gelopen. Wel ver uit een stuk langzamer gefinished dan andere keren. Luister goed naar je lichaam en neem op tijd even rust. Drink voldoende !! En eet continu kleine beetjes :-)! Succes!

2 maanden geleden

Is het gelukt? Hoe is het met je?

één maand geleden

Heey allen, het is gelukt om de 50km per dag uit te lopen! Super blij🤩 We hebben gelijk een mini medaille gehaald, om te vertellen aan iedereen dat we met zijn drieën hebben gelopen☺️

één maand geleden

Reactie op aneley1995

Heey allen, het is gelukt om de 50km per dag uit te lopen! Super blij🤩 W ...
Aaaah way gaaf!! Gefeliciteerd, flinke prestatie hoor! Superleuk ook met de minimedaille 🥰

één maand geleden

Super knap! Gefeliciteerd en wat een schattige medaille 🥇

één maand geleden

Dank je wel!!🤗