73 Reacties

één maand geleden

Ik heb de nipt zonder nevenbevindingen gedaan. Ik vind deze zwangerschap meer stressvol dan 8 jaar geleden. Toen kreeg ik alleen een 20 weken echo en nu moet ik over zoveel dingen nadenken. Stress over de eerste 12 weken. Ik had toen helaas veel last van bloedverlies. Stress voor de termijn echo en 13 weken echo. Stress voor de nipt en dan nog de 20 weken echo. Begrijp me niet verkeerd ik ben blij dat ze tegenwoordig veel dingen kunnen uitsluiten maar ik vind het ook wel een dingetje.

één maand geleden

Reactie op MommyOfRomaissa

Ik heb de nipt zonder nevenbevindingen gedaan. Ik vind deze zwangerschap m ...
Maar je hoeft het allemaal toch niet te doen als het je stress geeft? Zowel de nipt als 13 weken echo niet. Het is beide een eigen keuze! Zelf vond ik het juist wel prettig omdat het mij juist méér zekerheid dan onzekerheid gaf, maar ik weet dan zelf ook niet hoe het 8 jaar geleden was natuurlijk. Kan me best voorstellen dat het nu overweldigd ofzo

één maand geleden

Wij hebben bewust gekozen voor de nipt test met neven bevindingen. Ik ben zwanger geworden middels een onbekende donor dus we wilden graag zoveel mogelijk dingen kunnen uitsluiten of verder onderzoeken. Gelukkig was onze nipt uitslag helemaal in orde! 🥰

één maand geleden

Reactie op LV00

Maar je hoeft het allemaal toch niet te doen als het je stress geeft? Zowel ...
Ja dat is ook zo. Uiteindelijk heb ik ook wel de 13 weken echo gehad omdat ze ook goed heeft uitgelegd waarom ze dat nu doen en ik me daarin wel kon vinden maar had ik het niet geweten had ik hier natuurlijk geen stress over gehad van tevoren. Ik bedoel alleen dat ik zelf minder stress ervaarde 8 jaar geleden omdat het er gewoon niet was. Ik leef nu de halve zwangerschap meer van moment naar moment.

één maand geleden

Reactie op MommyOfRomaissa

Ja dat is ook zo. Uiteindelijk heb ik ook wel de 13 weken echo gehad omdat ...
Ah zo ik snap je!

één maand geleden

Hoe snel kregen jullie de uitslag?☺️

één maand geleden

Reactie op Sterrenmama1995

Hoe snel kregen jullie de uitslag?☺️
Ik al na 3 dagen, maar dat was erg snel!

één maand geleden

Reactie op Sterrenmama1995

Hoe snel kregen jullie de uitslag?☺️
Na 1 week ongeveer.

één maand geleden

Ik na 1 week en 2 dagen

één maand geleden

Reactie op Sterrenmama1995

Hoe snel kregen jullie de uitslag?☺️
Er is een apart topic wanneer mensen geprikt hebben en de uitslag hebben ontvangen :)

één maand geleden

Hier met, bij de eerste zonder maar toen de vk aangaf dat vanaf januari de nevenbevindingen standaard er bij zitten, hebben we met gedaan. Daar zullen ze wel een reden voor hebben, gelukkig alles goed!

één maand geleden

Uitslag gekregen vanmorgen! Alles goed, helaas heeft ziekenhuis de fout gemaakt door met nevenbevindingen te doen. Gelukkig alles dus wel goed

één maand geleden

Gesloten op verzoek van ts