9 Reacties

17 dagen geleden

Hoeveel was je bij de bloedafname? Heb je toevallig overgewicht? Was dit al de 2e poging? Probeer niet teveel te googlen. Wat raad het ziekenhuis aan nu te doen?

17 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Hoeveel was je bij de bloedafname? Heb je toevallig overgewicht? Was dit al ...
Ik was 15 weken nee is eerste poging

17 dagen geleden

Als het ziekenhuis zegt dat het niet erg is, dan mag je dat geloven.. zij zijn de expert en internet is dat niet echt!

17 dagen geleden

Trouwens heb pas een keer de nipt test gedaan maar ga binnekort dan voor de tweede kwer

17 dagen geleden

Reactie op Kimberleyxx2002

Trouwens heb pas een keer de nipt test gedaan maar ga binnekort dan voor de ...
Je hebt wel de 13 weken echo gehad? Was daarop iets te zien war ongewoon is? Zo niet dan zou ik uitgaan van pech. Hopelijk lukt de volgende wel gewoon!

17 dagen geleden

Vriendin van mij had 3x mislukte nipt, toen vruchtwater punctie en is helemaal niks uitgekomen en gewoon gezond kindje. Dus hoeft helemaal niks te betekenen maar zorgt vooral voor veel onzekerheid en lang wachten. Probeer rustig te blijven :)

17 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Je hebt wel de 13 weken echo gehad? Was daarop iets te zien war ongewoon is ...
Ja ik ben nu 17 weken en alle echo’s zijn tot nu toe super goed

17 dagen geleden

Reactie op mickey23

Vriendin van mij had 3x mislukte nipt, toen vruchtwater punctie en is helem ...
Oke dat is echt fijn om te horen gelukkig lees ik veel goeie verhalen maar als je dan gaat opzoeken op internet komen de ergste dingen naar boven

16 dagen geleden

Partner werkt in dit vakgebied en het zegt helemaal niks. Behalve dus dat er te weinig DNA is gevonden. Niks meer en niks minder! Je leest soms (ook hier) dat mensen zeggen dat er bij een mislukte NIPT 4% kans is op een aangeboren afwijking maar dit is voor iedereen zo (die geen NIPT doet). En bedenk hierbij dat heel veel mensen een aangeboren afwijking hebben maar dat dat niet per se erg is. Het is niet 4% kans op down of iets in die trant. Gewoon opnieuw proberen!