11 Reacties

2 maanden geleden

He wat vervelend voor je. Snap dat het je een onzeker gevoel kan geven. Zelf ben ik 12wk en heb ook veel darmproblemen gehad, allemaal onschuldig voor de baby.. maar wel heel vervelend en onzeker omdat het ook in je buik zit. Je lijf doet van alles juist voor je baby, dus ergens is het ook normaal om allerlei gekke dingen te hebben. Koorts hoort natuurlijk niet, maar ook jij kan als zwangere even iets hebben gegeten wat niet goed valt en wat even door alle verplaatsingen zn weg niet naar buiten vindt. Probeer veel water te drinken en hoop te halen uit de goede feiten.. en wat vertrouwen te houden 🍀

2 maanden geleden

Reactie op Evelineeveline

He wat vervelend voor je. Snap dat het je een onzeker gevoel kan geven. Zel ...
Ja dat is het ook echt: je bent zwanger en tegelijkertijd gebeurt er van alles in je lijf wat ik ook niet altijd kan plaatsen. Dankjewel 🥹💗🙏🏻 Ik wil ook helemaal niet uitgaan van het negatieve maar mijn brein is zo geprogrammeerd dus dat is mijn eigen ding. Gelukkig 3 hele mooie echo’s gehad 💛

2 maanden geleden

Ik heb prikkelbare darmen en wanneer ik een pijnaanval heb door verstopping en krampen dan is dat ook een zeer stekende pijn in mijn bovenbuik wat echt een tijdje heel pijn kan doen!😬 Dus voor mij klinkt het niet gek wat de huisarts zegt, maar ik snap dat je daar toch wat ongerust door raakt.

2 maanden geleden

Reactie op Hallo145

Ik heb prikkelbare darmen en wanneer ik een pijnaanval heb door verstopping ...
Ergens wel fijn om te horen! Maar wat vervelend ook dat je dat hebt.. 🍀

2 maanden geleden

Reactie op shar3099

Ja dat is het ook echt: je bent zwanger en tegelijkertijd gebeurt er van al ...
Snap ik… de echo’s zijn de enige echte waarheid daar binnen ;)duim voor je mee!!

2 maanden geleden

Ahh ik snap je ongerustheid helemaal! Kan je geen extra echo krijgen/je termijnecho vervroegen? Al is het even voor je eigen gemoedsrust.

één maand geleden

Reactie op Ina33

Ahh ik snap je ongerustheid helemaal! Kan je geen extra echo krijgen/je ter ...
Ja ik durf dat eigenlijk niet te vragen ofzo. Ik ben zo bang dat ik op een bepaalde manier over kom 🙈 Als in die over bezorgde moeder die 192929x belt. Zo stom eigenlijk he.

één maand geleden

Reactie op shar3099

Ja ik durf dat eigenlijk niet te vragen ofzo. Ik ben zo bang dat ik op een ...
ik heb toch gebeld mag vanmiddag op spreekuur komen!

één maand geleden

Reactie op shar3099

Ja ik durf dat eigenlijk niet te vragen ofzo. Ik ben zo bang dat ik op een ...
Ik denk dat de meesten van ons dat zijn ;). Ze zijn heel veel gewend daar. Maar ik lees dat je toch hebt gebeld en vanmiddag langs mag. Goed van je! En fijn! Laat je weten hoe het was?

één maand geleden

Reactie op Ina33

Ik denk dat de meesten van ons dat zijn ;). Ze zijn heel veel gewend daar. ...
Alles was goed 🥹💗 Kleintje beweegt zo fijn.. wel een gesprek gehad over dat ik iets moet doen met mijn angst/zorgen… en daar ben ik het wel mee eens

één maand geleden

Reactie op shar3099

Alles was goed 🥹💗 Kleintje beweegt zo fijn.. wel een gesprek gehad over ...
Wat fijn! 🥰 Ja, afhankelijk hoe 'erg" het is kun je er miss wat aan proberen te doen. Bij mij werd het na de 13w en nipt allemaal een stuk beter en al helemaal toen ik de kleine kon voelen bewegen. Het vertrouwen in je lichaam moet groeien. Gun het de tijd ❤️