10 Reacties

één maand geleden

Wij hebben een tweeling van 10,5 maand en verwachten (grote verrassing) nóg een tweeling. Nu 11.5wk en die buik is hier ook al zo enorm 😅

één maand geleden

Echt nog een tweeling? Wat een mega verrassing was dat, dat geloof ik graag! Haha ja dat je denkt, wat gaat dat nog worden 😂

één maand geleden

Reactie op Twin Mom

Echt nog een tweeling? Wat een mega verrassing was dat, dat geloof ik graag ...
Ja bizar hè. Maar goed om te horen dat ik niet de enige ben die nu al ruim 20wk lijkt😅

één maand geleden

Reactie op Wachten.en.hopen

Ja bizar hè. Maar goed om te horen dat ik niet de enige ben die nu al ruim ...
Ja echt ! Komt het voor de in de familie? Hahaha nee hier nog 1😂

één maand geleden

Ik heb de eerste keer geen tweeling gehad, maar ben op dit moment zwanger van ons tweede kindje en mijn buik met deze zwangerschap is ook veel groter dan bij de eerste. Met 14 weken was het vrijwel hetzelfde als toen ik 20 weken zwanger was van de eerste.

één maand geleden

Reactie op Twin Mom

Ja echt ! Komt het voor de in de familie? Hahaha nee hier nog 1😂
Wel wat neefjes/nichtjes en opa’s/oma’s die ook tweeling zijn;) maar eerste set is tweeeiig en tweede set is eeneiig, volgens mij is een van de twee maar erfelijk;) bij jullie?

één maand geleden

Reactie op DC22

Ik heb de eerste keer geen tweeling gehad, maar ben op dit moment zwanger v ...
Haha oké, het kan dus ook zo! Ergens heel mooi hè, dat je het al zo snel zo goed ziet!🥰

één maand geleden

Reactie op Wachten.en.hopen

Wel wat neefjes/nichtjes en opa’s/oma’s die ook tweeling zijn;) maar eerste ...
Haha ja bij ons komt het wel in de familie voor, er lopen al heel wat tweelingen rond😅 maar klopt, tweeeig is erfelijk en eeneiig is toeval

één maand geleden

Ik heb wel 20 maanden na mijn tweeling nog een baby gekregen. Ik was wel snel groot inderdaad maar dat is inmiddels 8 jaar geleden. Nu heb ik ook al een flinke buik.

één maand geleden

Ik heb 2 peuters rond lopen en nu in verwachting van een tweeling 🤭 mijn buik is nog niet zo heel groot voor een tweeling. Placenta ligt wel voor weet niet of dat een oorzaak kan zijn 🤷🏽‍♀️