15 Reacties
16 dagen geleden
Hoi hoi, ik ben deze zwangerschap nog niet extra gecontroleerd maar de vorige zwangerschap heb ik dit wel gehad. Het is helemaal goed gekomen, ik zou ingeleid worden met 38 weken maar ik beviel de week ervoor spontaan. Hij was klein 2600 gr en 44 cm maar deed het super goed echt een vechtertje. Zijn vader en ik zijn beide klein en waren beide kleine baby’s dus ik wijdde het daar aan. Succes!
16 dagen geleden
Reactie op Kim-regenboogbaby
Hoi hoi, ik ben deze zwangerschap nog niet extra gecontroleerd maar de vori ...
Hier was me eerste dochter met 39 weken 2.8 erg licht ook, maar hier word deze nu nog lichter geschat en de groei is zo achteruit gegaan dat ze bang zijn dat de placenta niet goed werkt.
16 dagen geleden
Reactie op MenMF
Hier was me eerste dochter met 39 weken 2.8 erg licht ook, maar hier word d ...
Slik je ook Ascal? Ik slik dat nu op aanraden van de verloskundige tegen dysmatuur/ zwangerschapsvergiftiging etc
16 dagen geleden
Reactie op Kim-regenboogbaby
Slik je ook Ascal? Ik slik dat nu op aanraden van de verloskundige tegen dy ...
Ik heb nooit zwangerschapsvergiftiging gehad en ook geen risico op. Ik ben zelf klein en woog voor de zwangerschap 49 kilo en ben 167 lang, me man was geboren met 2.7 ik met 3 kilo dus het past wel bij ons. Maar ik slik medicatie waar een bijwerking kan zijn dat de placenta niet goed werkt bij me eerste dochter was dit niet het geval en was ze gewoon klein. Maar nu leek de placenta ook in orde te zijn en dat gaan ze dus over 1.5 week nog eens chekken en de groei word nog eens gemeten. Hoop echt dat ze dan wat gegroeid is want als het de placenta niet is wat dan wel....
16 dagen geleden
Reactie op Shari38
Hier was mijn dochter dysmatuur geboren en nu was deze man ook klein met 20 ...
Ohh wauw hier heb ik nooit van gehoord en is het ziekenhuis ook niet over begonnen maar wat doet het medicijn en hoe heb je dit dan gekregen want gek dat ze bij mij dan niks hebben gezegd hierover
15 dagen geleden
Bij mijn eerste dochter had ik de ochtend van de bevalling nog een echo. Toen werd ze gemeten op p10.
Uiteindelijk braken later die dag onverwachts mijn vliezen met 35.2, ze werd de dag erna geboren en gemeten op p45. Dus ja.. ze kunnen er behoorlijk naast zitten maar ik was natuurlijk wel al wat verder in de zwangerschap (dus wellicht wat lastiger te meten).
15 dagen geleden
Reactie op Shari38
Hier was mijn dochter dysmatuur geboren en nu was deze man ook klein met 20 ...
Same here.
Zoontje geboren met P5 op 35 wk ivm zwangerschapsvergiftiging.
Slik ook ascal en heb ook extra groei echo’s voor ons tweede kindje nu, al is de baby al wel wat klein wordt gezegd. Maar bloeddruk is onder controle nu en wij zijn beide ook klein.
15 dagen geleden
Reactie op Sunflower127
Same here.
Zoontje geboren met P5 op 35 wk ivm zwangerschapsvergiftiging.
S ...
Heb toevallig trouwens as maandag weer een groei echo dus ben ook heel benieuwd..
15 dagen geleden
Reactie op maxime25
Bij mijn eerste dochter had ik de ochtend van de bevalling nog een echo. To ...
Hier zaten ze wel goes bij me eerste dochter en woes deze nu dus kleinwe gemeten. Maar ben vooral bang dat de placenta niet goes werkt helaas ia dit ook een reale kans door de bijwerking van mijn medicijnen