11 Reacties
6 maanden geleden
Hier ook bijna 5 maanden maar nog niet rollen denk dat dat gewoon vanzelf ook komt. Lekker blijven oefenen de een is gewoon sneller als de ander. Als ze het eenmaal doorhebben kan je lachen haha.
6 maanden geleden
Hier ruim 4 maanden en begint nu een beetje zijn knietjes op te trekken. Omrollen gebeurd ook niet. Tummy time is dramatisch ligt midden op zijn gezicht en vind het niet leuk, terwijl hij zijn hoofdje al heel goed zelf kan dragen
6 maanden geleden
Reactie op BoymomvanTed
Hier ruim 4 maanden en begint nu een beetje zijn knietjes op te trekken. Om ...
Je kan het ook op een andere manier oefenen. Hier vooral buiten in de kinderwagen vooruit op een kussen fantastisch, en ook thuis lopend op je arm. Strekken ze ook al hun rugspiertjes.
6 maanden geleden
Reactie op elisesteen
Je kan het ook op een andere manier oefenen. Hier vooral buiten in de kinde ...
Op de arm kan hij goed, in de kinderwagen ook geprobeerd maar hij is dan vooral aan het afzetten met zijn beentjes. Knietjes krijgt hij zelfs al onder zich, hoofdje blijft alleen nog liggen. Op triangelkussen lukt het al beter maar hij wil meteen kruipen..
6 maanden geleden
Hier ook 4.5 maand , lag laatst op zn zij on de kinderwagen.. maar kon niet verder draaien. Maar verder nog geen poging gedaan. Komt allemaal goed
6 maanden geleden
Hier ook nog niet!
Mijn oudste zoontje is pas beginnen rollen als hij bijna 7 maanden was. Hij vond op zijn buik liggen ook echt verschrikkelijk en heeft dit eigenlijk helemaal nooit gedaan. Maar vanaf het rollen ging het snel. Zelfstandig zitten en kruipen volgden binnen de maand en dan was hij ook helemaal vertrokken. Dus nooit echt op de buik gelegen 馃槃
6 maanden geleden
Hier ook bijna 5 maanden. Hij probeert het wel maar het lukt hem nog niet. Ik zou je daar geen zorgen om maken hoor! Elk kindje doet het in zijn eigen tempo.
6 maanden geleden
Onze baby rolt ook nog niet. Volgens mij is het gemiddeld bij 6 maanden en ieder kindje ontwikkeld op z'n eigen tempo. Ik doe elke dag wel hem even helpen met rollen van rug naar buik en beide kanten op om te oefenen. Of het helpt weet ik niet haha.
6 maanden geleden
Reactie op anoniempje4321
Onze baby rolt ook nog niet. Volgens mij is het gemiddeld bij 6 maanden en ...
Ik dacht eerst dat oefenen hier hielp, maar betwijfel dat nu ze van rug naar buik rolt, maar niet terug raakt. Oefen me suf en ze snapt het maar niet 馃槅 of ze vindt het makkelijker dat mam of wie dan ook even komt helpen. Help altijd door haar armpjes goed te plaatsen en de rolbeweging tot zijlig mee te doen, rest moet ze nog steeds zelf doen. Maarja helemaal zelf wil ze niet haha