13 Reacties

2 maanden geleden

Ik zou persoonlijk even contact opnemen met de huisarts, misschien kan je er iets anders voor krijgen. Ga er verder vanuit dat je voldoende vezels eet per dag en minimaal 2l water drinkt.

2 maanden geleden

Wat bij mij heeft geholpen is 2 kiwi's eten voor het slapen gaan. Ik ben nu 6 weken 4dgn zwanger.

2 maanden geleden

Reactie op Motherin2025

Ik zou persoonlijk even contact opnemen met de huisarts, misschien kan je e ...
Ja ik eet eigenlijk bijna alles volkoren, eet veel fruit en drink ook voldoende.. ik heb wel macrogol en elektrolyten thuis, ooit via huisarts gekregen maar geen idee of dit tijdens zwangerschap ook mag.

2 maanden geleden

Reactie op Liefde85

Wat bij mij heeft geholpen is 2 kiwi's eten voor het slapen gaan. Ik ben nu ...
Dankje! Ga ik vanmiddag meteen even halen 馃槅

2 maanden geleden

Reactie op Yaartje

Ja ik eet eigenlijk bijna alles volkoren, eet veel fruit en drink ook voldo ...
Klinkt alsof je er van die kant inderdaad alles aan doet! Het is ook een bekende kwaal bij de zwangerschap. Volgens mij kan je macrogol gewoon gebruiken, maar daar zal de huisarts vast het antwoord op hebben!

2 maanden geleden

Pruimen worden vaak aangeraden in t buitenland tegen obstipatie

2 maanden geleden

Reactie op Eg12

Pruimen worden vaak aangeraden in t buitenland tegen obstipatie
Bedankt voor de tip! Ga ik proberen

2 maanden geleden

Microlax is het enige wat bij mij helpt

2 maanden geleden

Wat bij mij enorm heeft geholpen is chiazaadjes. Ik eet elke ochtend yoghurt met banaan en chiazaad. Het hele probleem is verholpen.

2 maanden geleden

Linzen soep, pruimen, lacto roosvice was het volgens mij(tips van mijn vk)

2 maanden geleden

Even een klysma zetten dat gaat je helpen. Wel thuis blijven die dag. Zoek het maar eens op internet op

2 maanden geleden

Op aanraden van mijn dokter neem ik voor het slapen gaan 2 kauwtabletten magnesiumhydroxide van Teva. Deze kan je gewoon bij de apotheek kopen en werkt echt heel erg goed!!

2 maanden geleden

Reactie op MamavanE12enF23

Microlax is het enige wat bij mij helpt
Dit heb ik net gebruikt, moest na 5/10 minuten direct naar het toilet! Wat een opluchting, niet normaal! 馃コ馃ぃ