24 Reacties

Als je durft zou ik zelf een klysma zetten zodat de ergste druk er van af is! Zelf ook laatst een keer nodig gehad en binnen 10 minuten kon ik eindelijk na de wc nadat ik er 30 minuten op had gezeten zonder resultaat. Klysma kan je gewoon bij de Kruidvat halen.

één maand geleden

Ik doe een schepje zemelen bij m’n yoghurt en muesli. Helpt bij mij dezelfde dag of volgende dag!

één maand geleden

Ik had het ook vreselijk maar nu probeer ik elke dag 2/3 liter water te drinken en heb er nu geen last meer van

één maand geleden

Ik neem movicolon ook een paar keer in de week en dan ben je er zo vanaf en voel je je stukken beter.

één maand geleden

Ik kreeg door alle medicatie ook movicolon mee naar huis. Gezien het feit dat ik al ruim een week geen stoelgang heb, ga ik dat ook maar eens proberen 🙈

één maand geleden

Via de huisarts (movicolon) = macrogol vragen. Tip vraag om 250 gram bus van macrogol 4000, deze kun je zelf scheppen en is zonder smaakje dus kan door de appelsap/thee/whatever :) ik neem een theelepel per dag ‘s morgens en daarmee gaat het weer oké.

één maand geleden

Bedankt voor alle reacties! Wat fijn. Heb de huisarts gebeld en die vond het erg belangrijk dat ik snel naar de wc ga. Ik heb movicolon gekregen en moet direct 4 zakjes drinken en als ik morgenvroeg voor 12 uur geen ontlasting heb gehad een klysma zetten. Hoop dat het snel effect heeft!

één maand geleden

Bij mij hielp ook niks! Had nog iets van de dokter hielp niet! Onbeperkt pruimen hielp niet veel drinken etc... Wat wel hielp was smorgens Een slok sap ( ik had jusorange) maar kan ook limonade zijn en daar een eetlepel olijf olie is en dan in een slok opdrinken. Het kwam er zo opeens helemaal soepel uit en dat doe ik nu om de aantal dagen!

één maand geleden

Wat vervelend zeg, bij mij helpt kokosnoot water altijd binnen een paar uur (drink twee grote glazen) en gedroogde pruimen. Beterschap

één maand geleden

Mijn diëtiste raadde me aan Stimulance te kopen bij apotheek, is geen laxeermiddel maar vezelverrijker, na bijna een week niet kunnen poepen. Uiteindelijk niet gehoeven want daarna kwam er een soort gelijkmatige stoelgang terug, maar dat is misschien voor anderen nog het overwegen waard!

één maand geleden

Reactie op mimialbdr

Wat vervelend zeg, bij mij helpt kokosnoot water altijd binnen een paar uur ...
Wat een goede tip dit! Dankjewel, het proberen waard!

één maand geleden

Reactie op DrKimberly1990

Mijn diëtiste raadde me aan Stimulance te kopen bij apotheek, is geen laxee ...
Oh bedankt! Dit kende ik ook niet. Ook maar eens proberen!

één maand geleden

Hoi! Hier ook veel last van obstipatie, was er ook echt misselijk van en erge buikpijn. Ik moest van de verloskundige lactulose siroop halen, te koop bij de etos. En dit werkt goed. Ook eet ik gewelde gedroogde pruimen, werkt ook goed! En vooral veel drinken, ik merk dat ik dit soms vergeet.. Hopelijk werkt het bij jou ook!

één maand geleden

Deze is te koop bij etos!

één maand geleden

Heb echt vanalles geprobeerd, maar geen resultaat. Zelfs klysma’s hebben niets gedaan. Voel me ontzettend ziek en vanmiddag mag ik naar de dokter toe. Maak me ook zorgen om de baby, zo vervelend dit allemaal. Ben ook niet thuis, maar ergens op vakantie.

één maand geleden

Bij mij hielp het tijdens mijn eerste zwangerschap om pre en probiotica te slikken van Flindall. Pruimen, kiwi en weet ik het wat helpt bij mij echt nooit. Kan dat allemaal onbeperkt eten en erg gebeurd niets

één maand geleden

Reactie op Bosdieren

Bij mij hielp het tijdens mijn eerste zwangerschap om pre en probiotica te ...
Maar dat is meer voor nadat je even alles kwijt bent om het bij te houden

één maand geleden

Reactie op Bosdieren

Maar dat is meer voor nadat je even alles kwijt bent om het bij te houden
Goede tip! Dankjewel!

één maand geleden

Dokter heeft mij speciale klysma’s gegeven (zijn groter en gaan dieper). Mijn darmen zitten helemaal vol en de ontlasting was absurd hard. Hij hoopt dat dit gaat helpen. Komende 3 dagen elke ochtend en avond 1 klysma en daarnaast 4 zakjes movicolon en een vloeibaar dieet voor de komende 6 dagen. Als ik vrijdag nog geen goede ontlasting heb moet ik naar het ziekenhuis en gaan ze het leeghalen. Onze vakantie hebben we maar afgebroken en vertrekken zo naar huis. Hoop heel erg dat die klysma’s gaan helpen!

Reactie op kleinesibbe

Dokter heeft mij speciale klysma’s gegeven (zijn groter en gaan dieper). Mi ...
Oh bah wat vervelend zeg! Hopelijk gaat het voor jou helpen 🤗