22 Reacties
24 dagen geleden
Fabian,vanwege het aantal lettergrepen. Olivia is vier lettergrepen, Fabian drie, dus klinkt lekker. Nathan en Winston zijn er maar twee, dus klinkt minder lekker. Daarnaast zijn Florian, Floris en Fabian allemaal namen die ik mijn zoon zou kunnen geven als ik er 1 kreeg 😬. Leuke naam.
Daarnaast kan ik bij Winston alleen maar denken aan Winston Gerstonogwat 😂. Vind die het minst. Nathan vind ik wel heel leuk, alleen de afkorting als je hem roept (Náááát, etteennnn!), dat vind ik niet zo. En de verkleinversie, Naatje...nee. Fabian is meer een naam die je volledig uitspreekt, en niet per se afkort naar Faab.
Zodoende 😁.
24 dagen geleden
Als je Nathan met Engelse uitspraak bedoelt, dan 100% Nathan, anders Winston
24 dagen geleden
Reactie op Ikigai
Ik zou dan de 3e van jullie top 3 nemen. Die vind je dan dus allebei wel le ...
Ze zijn 1/4e nederlands, en tussen alle blonde expat kindjes in haar klas (Amsterdam), ziet mijn dochter er voor n gemiddelde Nederlander “buitenlands” uit
24 dagen geleden
Reactie op Kiimi
Fabian,vanwege het aantal lettergrepen. Olivia is vier lettergrepen, Fabian ...
Mijn man wordt door alles en iedereen Faab genoemd....
Ik vind Fabian de mooiste naam, maar ik ben bevooroordeeld haha. Ik had de naam trouwens wel op mijn lijstje staan bij mijn oudste 2 kids. Mijn ex vond het niets. We wilden voor de 2e graag een naam met een X. Mijn ex vond Xavi mooi. Ik heb er toen Xavian van gemaakt. Kreeg ik toch nog een beetje mijn zin haha. Maar het werd een meisje.